Güncellemeler
+1 yıl
2 buçuk yıllık ilişkimiz var
seni sevmese 2 buçuk yıldır senle olmazdı. bence isteklerini aşırı baskılayabiliyor. helal olsun diyorum. evlen bence onla
bence biraz kendi haline bırak. sonuçta zorlayamazsın ki...
naz yapıyorsa da kötü başka bir şeyse de kötü. Her şeyin bir eşik değeri var abartmamak lazım.
nazli ,utangac biri ama olsuuuun seni seviyosa sIkma kizi :)
Cevap
4Cevap
yakışmıyor diye okudum ulan bu ne öz güven diye geldim her şey değişti
:)
bende öyle okudum valla
bazı nişanlı kızlar öyle. evlenmeden yakınlaşmıyorlar mesafeli duruyorlar elleşme öpüşme en fazla
çok kötü bee. bence fazla nazlı...
Geçmiş olsun :(
evliliği bekliyordur
sende zorla elle öp
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar