Abazalık düzeyiniz nedir en abazaca yaptığınız şey neydi?

şimdi çıkıp ben abaza değilim demeyin. herkesin minimal maksimum abazalık düzeyi vardır. abazaca yaptığınız en uç şey neydi. sitedeki en abaza benim diyebilecek adayımız kim :D

soru eğlence amaçlı sorulmuş olup cevap verirken eğlenmeniz dileğiyle :)

gizliyi kapatmıyorum ama gizli cevap vermezseniz sevinirim :)
Abazalık düzeyiniz nedir en abazaca yaptığınız şey neydi?
Cevapla