
Evet arkadaslar sevgilizle bu sekilde uyumak ya da yatmak istermisiniz. Tabiki ustunuzu cikarmicaksiniz. Yani Cinsel iliski olmicak sadece ona sarilmak icin.

Tabi ki olur!!! Sevdiğinin yanında, onunla temas içeren her neyse sana huzur ve sıcaklık verir :)))
Yaa temasi yanlis anlarsa ben bundan korkuyorum. ya cinsel iliski icin boyle yaptigimi dusunurse.
Tamam tesekkur ederim :)
Ay cok hos. Ama sevgilim olmadigi icin o adam ben, kadin da kopegim oluyor.
Peki istermiydin sevgilinle o pozisyonda yatmak rahatsiz olmazmisin. cinsel istegi artar falan diye
Bilmem kardeş bir kere denetim
Kim teklif etti kimden cikti fikir 😂
Anladim tesekkur ederim yorumun icin :)
Cevap
2Cevap
Ayyyy tabiiii ne guzel istee
Guzelde insan korkuyo teklif etmeye yanlis anlar diye :)
Yok ya onun bastan konuscaksinn illaki onunda hosuna giderr ☺
Anladim tesekkurler
evliyken her gece böyle uyuyorduk
Peki sevgiliyken :)
sevgiliyken de uyudum gerçekten çok huzur veren bir pozisyon
sekste de uyurken de kişiye olan aşkını sevgini gösteriyor
Peki nasil teklif ettin. ya da omu teklif etti :)
ben istedim :) hep hayalimdi sevgilime/eşime sarılıp tek vücut olarak uyumak :)
Peki teklifi hangi zamanda yaptin uyumaya yakin bir zamandami yoksa uyumadan hemen oncemi
yani sevgiliyken genelde yapmak istediğim hayallerimi söylüyorum işte evlenince şöyle böyle yapsak olur mu diye, bunu uyurken çıplak olup da bu şekilde uyumak istiyorum dedim onlarında hoşlarına gitti, reddeden olmadı yani
Anladim tesekkur ederim :)
Ne demek ben teşekkür ederim
Evlilik ya da sevgilinle masum ya da yaramaz birliktelik sonrası uyku imkanın varsa bu şekilde yatmayı tavsiye ederim ☺😉
Bu tavsiyeyi aklimda tutacagim :)
Pekala saygılar kardeşim
bu pozisyonun adı neden kaşık acaba
Valla bende bilmiyorum :)
Hep böyle yatıyoruz zaten :)
Sevgilinlenmi esinlenmi
Esimle :)
Iste. Sevgiliyken bu pozisyonda yatalim deseydi yatarmiydiniz peki.
Sevgiliyken de boyle yatiyorduk zaten alışkanlık diyelim
Anladim :)
En bir sevdiğim ya
Anlamadim. sevgilin bu pozisyonda yatalim dese kizarmisin. ya da yanlis anlarmisin
Hayır ışte Ben çok seviyorum sevgilim ilk zamanlar hoslanmiyordu bana neden arkani donuyosun diye artık alıştı
Peki bir yuzde belirlesen. yuzde kaci begenir bu pozisyonu kizlar.
Yüzde 80 bence
Peki sevgilim bunu bir cinsel yaklasim olarak gorurse. Ve ayrilmak isterse nasil teklif etmem gerekiyo.
Teklif etme, uyurken öyle saril sarilinca dayamazsan cinsel bir şey anlamaz
bu sıcakta olmaz üzgünüm sevgilim...
Kilima olsa odada olmaz mi? :)
olabilir :D
İsterim tabi
Neden peki. Duygunun fazla oldugu bir pozisyon diyemi. Yani ben oyle dusunuyorum.
Evet kesinlikle
Uyurum.
Bu havada ı ıh
Yazın çok kötü
Sevgilinle o ani yasamak istemez misin yani sicak olsa bile :)
şu an hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar