Kızlık zarımı biriyle ilişkiye girerek degil, kendim bozdum. Ancak hiç kimseyle evlenemeyecekmişim gibi hissediyorum?

Herkes çok önemli diyor. Ben bir nedenden dolayı zarı bozdum. Nedeni ne diye sormayın kişisel bişey. Bu sorun olur mu?
Kızlık zarımı biriyle ilişkiye girerek degil, kendim bozdum. Ancak hiç kimseyle evlenemeyecekmişim gibi hissediyorum?
Cevapla