Arkadaşlar çok azdım düz duvara tırmanıyorum çok kötüyüm ne yapmalıyım?

arkadaşlar sabahları aşırı derecede oluyor arada öğlen oluyor dindirmek için mast yapıyorum ama yaptıktan yarım saat sonra felan tekrar daha fena azıyorum tekrar yapmaya çalışıyorum çok zor oluyor ama zar zor da olsa boşalıyorum ama tekrar azınca bir daha boşalamıyorum ne yapsam olmuyor bir çözümünüz var mı? bugün yarın Alanya'ya gitmeyi düşünüyorum bir tavsiyeniz varsa sevinirim
Kimse ön yargılı yaklaşmasın lütfen
Arkadaşlar çok azdım düz duvara tırmanıyorum çok kötüyüm ne yapmalıyım?
Cevapla