Zina yaptığımız için benden ayrıldı. Ne yapmalıyım?

Erkek arkadaşımla ciddi bir ilişki yaşıyorduk. Aynı üniversitedeyiz. Şeytana uyduk zina yaptık. Evlilik vaad ediyordu bana. Yaz tatiline girince aramızda kavgalar başladı. Düzelemedik bitirmek istedi. Kavgalardan dolayı geri dönmem imkansız dedi. İstemediğini artık zina yaptığımız için pişman olduğunu ve tövbe ettiğini anlattı. 5 vakit namaza başlamıştı. Bende çok pişman oldum her gün ağladım. Beni yarı yolda bıraktı. Zina eden bir insan zina etmiş bir insanla evlenmeliymiş. Ben onunla evlenmek istiyorum. Fikrini nasıl değiştiririm? Dönmesi için ne yapabilirim?
Zina yaptığımız için benden ayrıldı. Ne yapmalıyım?
Cevapla