Nişanlımla sürtündük penisi 2 cm kadar girdi. Kanama olmadı ne çarşafta nede onun şeyinin üstünde eve geldim?

Eve geldim adetimin 6. Günü falan bitmek üzere bitti sayılır hatta bitti zannettim baktım külodum pembe kan peçetede de kan kızlık zarı bozulmuşmudur? Nişanlıma sordum bozulmadı bozulmadı penisimin üstü kan olurdu dedi sizce bozulmuşmudur yoksa adet için mi pembe gelmiştir bozulsa ne olurdu evli arkadaşlar yardım edebilir mi? Yargılayacak olan arkadaşlar yorum yapmasın?
Güncellemeler
+1 yıl
Bozulsaydı nasıl anlardım zaten çok acıması gerekiyordu Bozulsaydı demi?
Güncellemeler
+1 yıl
İçim rahat etsin arkadaşlar bir bakın
Nişanlımla sürtündük penisi 2 cm kadar girdi. Kanama olmadı ne çarşafta nede onun şeyinin üstünde eve geldim?
Cevapla