Fleshlight yapay vajina aldım arkadaşlar, sizce iyi mi etmişim?

Fiyatı 109 lira :D Kullandım, baya iyiydi tavsiye ederim :D Artık kadınlara muhtaç değilim nihahaha :D Bununla yaşarım ben ya :D Siz de alın tavsiye ederim. Hanımlar ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Fleshlight yapay vajina aldım arkadaşlar, sizce iyi mi etmişim?
Cevapla