Otobüste, barda, cafede, sinemada, vapurda, yiyişen bir çift gördüğünüzde rahatsız olur musunuz?

Bugünkü yaşanılan bir olay otobüste şoför genç çifti uyarmış vs vs vs olaylar patlak vermiş ...

Peki ailemizle bir cafedeyiz karşı masada şapur şupur çok geniş takılan iki sevgili gördünüz ne düşünürdünüz?

Ya da üsküdardan feribota bindiniz beşiktaşa geçiyorsunuz çıktınız üst kata hava alim dediniz ama o da ne yüzleri olsa orada cinsel ilişkiye giricekler ne düşünürdünüz ?

Ya da otobüstesiniz aynı durum ve son durağa kadar tahammül etmek zorundasınız ne düşünürdünüz ?

Soru açık ve net...çok da basit...

Yozlaşıyor muyuz sizce? Sahiden özgürlük demek bu mu sizce ?

Bunları yapamadığımız zaman yobaz mı oluyoruz? :)

Ya da bunların olmasını engel olan insanlar uyaran insanlar rahatsızlık duyan insan tarikatçı mı oluyor? :)

Ne nedir yani olay bir de sizden dinleyelim merak ettim nedir bu korku paranoyası anlatın bakalım bir hele :)

ps: tüm avrupayı gezdim metroda başıma geldi adam sevgilisine oral yaptırıyodu resmen ve herkes rahatsızdı çünkü resmen anlaşılıyordu görünmese de...Bu mu modernlik ? :)

Modernlik anlayışınızı yiyim ben sizin :)
Otobüste, barda, cafede, sinemada, vapurda, yiyişen bir çift gördüğünüzde rahatsız olur musunuz?
Cevapla