Ayrica, esimin penisini oyle tutmam yani oksarimda asagisinda olan toplarla 😆
Uyurken elim esimin penisinde uyuyorum. Sizce kotu bir huymu?
Ayrica, esimin penisini oyle tutmam yani oksarimda asagisinda olan toplarla 😆
Muhtemelen o türlü faaliyetleri cinsel iliskide de çok yapıyorsun ve bundan da ayrı bir zevk alıyorsun ayrıca yine muhtemel ki içinde hafif bir kaybetme korkusu var.
Sadece tutuyomusun merak ettim eşin ne tepki veriyo benim eşim tutsa derim bunun canı seks iatiyo direk yumulurum ama baya ateşli istekli birisin belli
O alistiki artik ona normal geliyor 😆😆
Peki yatakta nasılsın 10 yıl olmuş artık yavaşlama var mı
Yok ayniyiz cok uyumlu bir ciftiz
Çılgınlık fantaziniz var mı
Eşin problem etmiyorsa tut gitsin tutunacak bir dalın oldugun için sevinmelisin 😀
Cevap
74Cevap
X, y, z bir yerde şartlar geregi esinin haricinde biriyle (ogul yigen baba vs. Vs. Vs. ) uyuyup sabah etmen gerekirse vay haline düşünemiyorum bile amannn amaninnnn :)))
Ya baskasi tutarsa diye korumaci bir tavrin var demek ki
Yaşlanınca da baston tutarsın bir eksiklik olmaz hayatında..
düşünsene :D uzakta düğüne gidiyorsun yanında yiğenin yatıyor 15 16 yaşında :D gece çocuğun penisi eline aldığını düşünsene :D o çocuğu sabah olur mu hiç :D
gülmeyın ama gercek cumlesı ıle gelecegı gormus kadın oldugun ıcn tebrık edıyorum senı
başına buyruk hareketler yapmasına ızın vermedıgın ıcınde ayrıca ;)
bir yere kaçar, gece vakti benden habersiz sertleşip bişeyler yapar diye sürekli tetiktesin yani 😉
normal. benim hatun da t*şaklarımla oynamadan uyumaz her gece tabi benim elimin teki de onun memesinde uykuya dalmak çok güzel :)
gülmeyin diosunda komik ama daha önce hiç duymadım böyle uyuyanı:) penisi tutmadan uyuyamam:)
Gervekten duymadin mi? Tekmiyim ben?
valla ilk defa duydum peki böyle bişeye neden gerek duyuyosun ve nezaman nasıl başladı bu olay
Bende senin gibi uyicam bundan sonrada. senin el peniste. Eesin nasil uyuyo kalkar hemen seninnuyuman ivin adam uykusunu feda ediyo :)
ergen kızlar hep evlilik hayaliyle soru soruyor eziklikten
aç tavuk rüyasında horoz görürmüş abi
alışkanlık yapmış sana ve galiba fazla ilişkiye girmiyorsunuz ondan
Iki gunde bir bazen 4 bazen 5 ama ayda 5-10 arasi cok aktifiz
ayda 5 10 çok aktifmi oluyor o zaman ben evlenince kesin doktora götürürler hiper aktif diye :) o eşine olan hem bağından hem kıskançlığından kaynaklanıyor bir nevi sahiplenme duygusu yani
Ben hic kiskanc degilim. 10 yil sonra ve uc cocukdan sonra inan cok iyi bir sonuc
3 çocuk maaşallah haklısın ne diyeyim yani bende evli olsam bende aynı olurum elim eşimin göğüslerinde uyurum meme manyagı olduğum için
hala devammı :P
kesinlikle :D
vay be ne güzel :D
şimdide elindemi
Bastırılmış duygular açığa vuruyor
Kaçmasım başkası görmesin diye tutuyorsun galiba sıkıntı yok bende öyleyim 😊
bence cok guzel ıns benımde evlenecegım kadının boyle ısteklerı olur
Bnde evlenrsem oyle yapcam
@Cezbederr yaparim niye yapmiyim ki. esim istrse yapardim hem guven verir hem sicak hem haraketli 😉😂
İçimdeyken uyuma hayalim varda, tutarak uyuma hiç olmadı, o nasıl bişey ya :D
Böyle bir eş bende ieterim. Düşünsene 365 gün eli orda. :D:D:D
Harikasın esin icin ne denebilir ki bundan rahatsiz olacak bir erkek var mi acaba
Bende hatunun şeyimin üstünde uyumasını çok istiyorum umarım o hayal gerçek olur
Hazineyi uyurken bile muhafaza ediyorsun demek ki
Sahiplenme psikolojisi olsa gerek 😀😂
İste tam aradigim kadin:)
İmmmm lezzetli ben de tutarim😛
Hep kalkik oluyor o zaman. d
Ne kadar tatli lannnnnn
nolcak ya eşin namusun sonucunda kim ne dicek :D
ohhh bize de böyle eşler nasip olur umarım :D
Penis severler derneği başkanı :)
Eşin çok şanslı kesinlikle..
Aliskaik ya da seni doyurmuyor
Nasıl bir açlıksa artık:)
tut ki aman bir yere kaçmasın.
sabah sabah çok güzel hareketler.
Kendini biz nasıl bilelim
Adam bosalir ki bir sure sonra :D
Gece fareler yemesin diye
sen sakın kampa , mısafırlıge falan gıtme
Sevdiğin şey elinde uyuyorsun işte
Offfffffffffffffffffffffff yaaaa
Gülmüyorum iç çekiyorummmmm
Gizli oluyorum
Kadın gibi kadın üff 😀🔥
Sorunu ilk beğenim takip edip mesaj atarmisin
Mantıksız evet bunu biliyosun en azından 😅
bunlarıdamı duyacaktım :D
Kaçmasından korkuyorsun 😂
Eline sert bireyler istiyorsundhr
arada da öpüyor musun o uyurken :)
senin el ordayken kalkmıyor mu penisi :D
Iyiki bisey uyurken bisey emme aliskanligin yok...
Handjop :D bende memislerde uyumak isterim:)
Tam aradığım kadın tıpı
iyide niye sımdı bizi azdırıp kıskandırıyon
Tuttunmu niyeti bozmuyorsa iyi
Malina sahip cikiyosun iste
biz de bizimkine zor tutturuyoz mk
Kotu uzuldum
zaten öyle tutsa her gece kaçacak delik arar da :D
Yok ya alisiyor insan bir sure sonra
ben hergün isterim alışmam
Isteyenin bir yuzu vermeyenin 😆😆😆
o zenci artık bu durumda
Haha yazik ama size bizde de tam tersi esim kaciyor ben kovaliylrum.
kısmet işte
karısı azgın olan adam kaçar
kocası azgın olan kadın kaçar :D
hep böyle kime sorsam
Esiniz spor yapiyor mu? Ben gunde bir saat spor yaparim libidoyu cok azdiriyo 😆
çok yapmaz, bir ara heveslendirdim, dünyanın parasını verip aletler vs. aldım fitness için yokk :D bıraktı
kaçmasının bir sebebi de çok uzun sürüyomuş
ne kadar uzun
45-60 dakika arası
normall on sevismede icinde mi
bizim on sevisme 50 dakika surer 10 dakikada seks :D
ön sevişme olayı 5-10 dk olursa 60 dakika civarı
geçen ön sevişmeyi çok tutmuşuz sahurda ezana 5 dakka kalmıştı
yaladımmı yarım saat yalar emer vakumlarım
bizim on sevisme fantezi olur genelde. :D
bizimki fantazi yanlısı değil çok
ben fantezi delisiyim, bu aralar masaj fantazisine taktim. bir gece o bir geceben yapiyorum :) masaj yapan digeri ne isterse onu yapiyor :D yag filan da var,
ohh ohhh ne güzel hep isterim kaçıyo :D
(bizimde 12 yıllık ama)
çocuk var mı
VAR 3 TANE. 10 yillik evlilik sizde?
ooo ne güzel 3 tane var yine de bunlar da var süpersiniz
tek bizde
Evet cinsel olarak cok aktifiz bence sporunda rolu cok. Ben uzun yillar spor yapan biriyim agirlik idmanlari yaparim ben bayagi kasli biriyim 😆
oooo ne güzel ;)
Herkesin tuttuğu kendine.
Yorma çocuğu. Sonra lazım olur da kullanamazsınız
Bende aynısını yapıyorum bazen
Demekki kendi güvende hisediyorsun
seni aç bırakıyor eşin iyi doyuramıyor.
herkezin tuttuğu kendine.
ne guzel ya
Elini japon yapıştırıcısıyla yapıştır oraya
ben uyuyamamam kalkar becerrım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar