ona kola vb tarzı bişey ver ve içine ilaç at sonra uyusun bağla ve gıdıkla ve bişey daha söyliyim ayağını ağzına sok ve soy onu fotosunu çek istediğin kadar kölen olsun
30 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılSebep ne :))
145 Yorumla
Soran+1 yılgıdıklamayı seviyorum.
- +1 yıl
O yaşları geçtiniz :)) bide bağlıcam dyon
- +1 yıl
Adın ne :))
- +1 yıl
Teşekkürler :))
Soran+1 yılRica ederim. Erkek kardeşimin bileklerine uygun kelepçe arayacağım.
- +1 yıl
Bilekleri kalınmı da :))
Soran+1 yılbiraz kalın.
- +1 yıl
Hmm. plastik olsada kalın ince olması farkedyo mu bnce etmez: )
Soran+1 yılçelik kelepçe de alabilirim.
- +1 yıl
Acıtır o plastik yeterli olur
Soran+1 yılAcıtırsa sorun olur mu?
- +1 yıl
Ne gbi:)
Soran+1 yılçelik kelepçe takarsam kardeşime acıtsa da bence bir sorun olmaz.
- +1 yıl
Sn bilin. iz yapıp sorun olmasn snra
Soran+1 yılplastik çelik hangisi uygunsa alacağım artık. Kardeşim de kelepçelenmek nedir görsün :)
- +1 yıl
İntikam alacakmş gbi konuştun :) muhabbeti mi geçmişti kelepçenin
Soran+1 yılKelepçeyi takınca ve gıdıklayınca karizmasını çizerim onu söylüyorum.
- +1 yıl
Haa ölee:) kimse olmadığından pek umursayacağını sanmam
- +1 yıl
Çıldırcağına eminim ama :)
Soran+1 yılHer eve bir kelepçe lazım kardeşler yaramazlık yaptığında takmak için.
- +1 yıl
Bence anahtarli bisiklet kilidi de alin bir tane. belinden de baglarsiniz.
- +1 yıl
:D :D :))
Soran+1 yılBelden bağlamaya gerek yok. Ellerinin ve ayaklarının bağlı olması yeter bence. Gıdıklarken biraz hareket edebilmesi ve rahat nefes alıp vermesi daha iyi olur.
- +1 yıl
Kardeşler için gerekmez bnce manyk:) başka şeyler de olur ;)
- +1 yıl
Ben olsam belinden de baglardim. iyice zor durumda kalsin isterdim.
- +1 yıl
Ben olsam belinden de baglardim.
- +1 yıl
Gerek yok aynen:) bisiklet kilidinin ne işi var
Soran+1 yılYaramazlık yapan kardeşler kelepçelenebilir bence.
- +1 yıl
Kardesini kelepcelemeye calisirken ya o seni kelepcelerse.
- +1 yıl
Hayır manyk :) koca adam bide kelepçe ile ceza olmajjj
- +1 yıl
Yapması zor zati :)
Soran+1 yılNeden olmasın? Eğer annemi babamı kızdırırsa birlikte takarız kelepçeyi ceza olarak.
- +1 yıl
Bari cocugu zincire vurun.
- +1 yıl
benle beraber mi takcan )::)
Soran+1 yılAnnem babam ve ben takarım dedim.
- +1 yıl
annaen baban yapmaz öyle şey :)
Soran+1 yıl25 fazla ama küçük yaştaki çocuklara yaramazlık yaptığında kelepçe takılabilir.
- +1 yıl
Takılamaz, sadist:) eziyet olur çocuklara
Soran+1 yılBileklerinde halkalar olması neden eziyet olsun? Çocuk yaramazsa bütün gün yerinde duramıyorsa televizyon açılır çocuk da elleri arkadan kelepçelendikten sonra televizyon izler. Evde de biraz huzur olur.
- +1 yıl
Biraz empati yapin siz kelepcelenseniz size eziyet olmaz mi
- +1 yıl
Çocuk bu çocuk deli
Soran+1 yılZaten çocuklar o yaşlarda yerlerinde duramıyorlar kelepçe onları yerlerinde tutmak için iyi değil mi?
- +1 yıl
Değil, bağlamadan da çözümü vardr
- +1 yıl
:)))))
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
- Cinsel Yaşam konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılPlastik kelepçe al uyurken geçri elelrine ve ayakalrına sonra türlü türlü işkence yapabilrisin.
00 Yorumla
+1 yılBenide gıdıklasana ben kendimi zincire vururum 😂🔫
00 Yorumla
+1 yılen rahat uyurken falan bağlarsın heralde. beline beline çalış gıdıklanır ordan sanırım
00 YorumlaBir diğer açacağın başlıkta heralde, kardeşime ilgi duyuyorum olacak
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılonu yapacak yaşı geçmiş artık ayıp olur bu yaşta deneme bence ama çok istiyorsan beni bağla :D
12 Yorumla
Soran+1 yılbu yaşta da yaparsam neden ayıp olur ki?
Cevap sahibi+1 yılçocuk değil artık saçmala ma... bana yapsan sonu nereye gider düşün bi?
Niye böyle şeyler yapıyorsun?
00 Yorumla
+1 yılyaoma ölur sonra :S
210 Yorumla
Soran+1 yılara vereceğim nefes alabilecek.
- +1 yıl
sadıstmısın ?
Soran+1 yılSadist değilim eğlenmek için.
- +1 yıl
ama dıkkat et ölmesın :D
Soran+1 yılellerini ne ile bağlayayım kravat mı ip mi?
- +1 yıl
iple bagla D:
Soran+1 yılellerini bağlamak için ona ne demeliyim kardeşim 25 yaşında
- +1 yıl
özele gel anlatayım?
Soran+1 yılÖzele gelme imkanım yok. Bir iki cümle ile özet olarak anlatabilirsin
- +1 yıl
Yalnızkızz :D
+1 yılbu şekilde bayılır biliyosun dimi
1132 Yorumla
Soran+1 yılarada nefes almasına izin veririm.
- +1 yıl
:)))
- +1 yıl
hahahah
- +1 yıl
bir zahmet izin ver
Soran+1 yılsandalyede mi yatakta mı gıdıklayayım?
- +1 yıl
Snn amaç ne:) (
Soran+1 yıl@azgınsuaygırı bazıları ensest yazmış ilgisi yok sadece gıdıklayacağım.
- +1 yıl
Bu isteğin ensest de düşündürür , fantezi hareketler bunlar :) normal gıdıklasana
Soran+1 yıl1 saat gıdıklasam normal mi?
- +1 yıl
:D :D
- +1 yıl
Cok değlmi 1 saat. Gıdıklamaktan bıkmıcan mı ;)
Soran+1 yıl@azgınsuaygırı bence çok değil. Aralıklarla devam ederek güzel.
- +1 yıl
Sn ne manyaksn ya :D
- +1 yıl
İşkence gbi:)
Soran+1 yıl@azgınsuaygırı sence erkek kardeşimin ellerini arkadan iple mi kravatla mı plastik kelepçe ile mi bağlayayım?
- +1 yıl
Kravat hc olmaz sağlam bir ip ve düğümü olablr ama kelepçe diyorum :))
Soran+1 yıl@azgınsuaygırı kelepçe bence de çok iyi.
- +1 yıl
:D :))
- +1 yıl
Ayakları bağlamıcan mı :))
Soran+1 yıl@azgınsuaygırı onları da bağlayacağım.
- +1 yıl
Yani peki neyle:)
Soran+1 yıl@azgınsuaygırı ayak bileklerine de kelepçe takarım.
- +1 yıl
Olablr, toplam 3 kelepçe. Ayakları gergin yapmış olur:)
Soran+1 yıl@azgınsuaygırı elleri ve ayakları kelepçeliyken kardeşimi nefes araları vererek bir saat gıdıklarım.
- +1 yıl
Güzel, bayıltma da çocuğu :)
- +1 yıl
bir manyak daha geldi :D
- +1 yıl
bilmiyorum asouıhbnv belki yapmıştır:)) gelir cevap verir
- +1 yıl
@Duygual onları güldürmek değlmek tokatlamak gerek ;) gıdık sevilir de snde soran gbisin galiba:)) bağlamalı da gıdıklarmısın
- +1 yıl
@Duygual :D vay delice. Ama o istemiş ve sevgilindi. ne hissettn yapınca ilk mydi
- +1 yıl
@azgınsuaygırı çok eğlenceliydi. ilk kez birini bağlayıp gıdıklamıştım. Kendisi ise ilk 40 dakika var gücüyle dayandı. Gülüyor, çığlıklar atıyor, kıvranıyor ama yapma dur demiyordu.40 dakikadan sonra yalvarmalar başladı. Bende durmadım tabiiki. O görünen koca adam bebek gibi ağladı.3 saat sonunda yataktan kalkacak pek hali kalmamıştı. Gıdıklama durduktan sonra yarım saat yattı yatakta öylece.
- +1 yıl
@Duygual :D :D adamdan çok sn zevk almışa benzyon. O bunu biraz da fantezsne istedi sanrm snde zevkle yaptın ;)
- +1 yıl
@asoıuhbnv sen de gıdıklamayı seviyorsun galiba. Bu soruları sorduğuna göre. Evet yaptım. Bir tanesi anlatayım. Kızlar arasında parti yapmıştık. Bir kız vardı dalga geçiyordu, alaycı alaycı konuşuyordu herkesle. Gece sonunda bize bir eşşek şakası yaptı o kız. Çok kızdırmıştı beni. Kız kaçmaya çalıştı ama kızlar yakaladı onu. Bende kızlara onu yere yatırıp kollarını bacaklarını sımsıkı tutmaları söyledim. Sonra gıdıkladım. Koltukaltlarından ve ayaklarından çok gıdıklanıyordu. Sonra diğer 3 kızda katıldı gıdıklamaya her birimiz bir koltuk altını, bir ayağı aldık sırayla. Aynı anda 4 kız koltuklarını, ayaklarını gıdıklıyorduk. Mahvettik onu. Ama haketmişti bunu.
- +1 yıl
@Duygual :D :D siz ne manyak grupmuşsunuz kız altına edecekti. Pişman olmuştur :)
- +1 yıl
:))))) :D
- +1 yıl
@Duygual Ben de kuzenimi sık sık gıdıklıyorum. O ders çalışırken arkasından yaklaşıyorum. Boynundan çok gıdıklanır. Boynuna elimi atıp gıdıklamaya başlıyorum. Kuzenim başını omzuna yatırıyor. Yana yatıyor. Sonra göbeğine geçiyorum. Kuzenimin aklı başından gidiyor göbeğinden gıdıklanırken, bütün direnci kırılıyor. Diz kapakları arkası ve koltuk altlarını ihmal etmiyorum. Kuzenim eğer kaçmak isterse bağlıyorum.
- +1 yıl
@asoıuhbnv delisiniz :)). Kuzenin erkekmi
- +1 yıl
@asoıuhbnv erkek:)) . kuzeninin göbeğni dizini gıdıklarken sesini cıkarmıyo muydu
- +1 yıl
@asoıuhbnv göbek en etkilendiği yeri demk ki
- +1 yıl
İkinizde gıdıklama delisisinz :)) sakin ol duygu :))
- +1 yıl
@Duygual Kuzenim bazen gıdıklanmaktan kaçmak ister. Ben de onu yakalayıp bir sandalyeye oturturum ellerini arkadan iple bağlarım. Ayaklarını da sandalyeye bağlarım. Boynuna elimi daldırırım. Hem sağdan hem soldan boynunu gıdıklarım. O da ne tarafı gıdıklarsam o tarafa başını yatırır. T-shirt`ünü kaldırıp göbeğinde elimi gezdirmeye başlarım. Onun en çok etkilendiği yer göbeğidir. Göbek deliği ve çevresinde hızlı ve yavaş dokunuşlarla kuzenimi çıldırtırım. Dizlerinin arkasında da elimi bol bol dolaştırırım. Nefesi kesiliyor çıldırıyor ve kıpkırmızı oluyor.
- +1 yıl
Sanki yaşanmış bir fantezi anlatıyor gibisin. Rahatsın bunları rahatca yapabilmen inanılmaz
- +1 yıl
O böyle iken snde daha. çok yapma isteği oluyo? ;)
- +1 yıl
@asoıuhbnv istemsizce kahkalar, çığlık atmalar, inlemeler, sandelyede var gücüyle tepinmeler de oluyor mu? Sandelyeden gıdıklaya gıdıklaya düşürüyormusun onu yere sonra hala devam ediyormusun? Ben ve benim kız arkadaşlarım o eşşek şakası yapan kızı gıdıkladığımızda kız var gücüyle tepiniyordu yerde, çığlıklar atıyordu, inliyordu çok gürültülü sonra direnci kırıldı deli gibi gülmeye başladı, sonra gülmekten nefesi kesildi hık hık diye sesler çıkmaya başladı kızdan. Bizde dersini almıştır diye düşünerek bıraktık kızı.
- +1 yıl
Çok fenasınız siz çok...
- +1 yıl
Yaşı büyük olsaydı bu kada rahat yapamazdın belki izin de vermezdi
- +1 yıl
@asoıuhbnv anladım onu :)). Oralarda ince noktalar vardr oraya el aattığndan oluyordur
- +1 yıl
bir kere mi yaptın kuzene
- +1 yıl
@asoıuhbnv şimdilik :))
- +1 yıl
Gıdıklanasım geldi sanki :)))
- +1 yıl
@Duygual size mi dedim manyaklar :D.
- +1 yıl
Siz bna nye cevap vermyonuz hem uyuzlar :)/:/
- +1 yıl
@asoıuhbnv istesem yapabileceniz sanki :D
- +1 yıl
@Duygual sorun değl korkmadım :) yapamazsınız zati :D
- +1 yıl
Parmaklarınız ince mi sizin :)
- +1 yıl
@Duygual :D :D
- +1 yıl
@Duygual çok iyi tanımıyonuz istemedik ama yapamanız diyorum yaptırtmam :)) ;)
- +1 yıl
Yaparsınız ama nası :)
- +1 yıl
@azgınsuaygırı bize eşşek şakası yapan kızın başına gelenler senin başınıda gelebilir. Benim kızlarıda çağrırım,@asoıuhbnv da katılır aramıza 4 kız senin senin kollarını ve bacaklarını tutar,5 kız gıdıklardık seni ağlatana kadar :D Neyseki birbirlerimizi tanımıyoruz yırtın paçağı :D
- +1 yıl
@Duygual güzel hikâye :D ağlayacağımu sanmam. hertürlü yırtarım paçayı fark yapmaz :)) normal gıdık yaparsınz biriniz ya da ikinizde o kada çoklu edemeniz izin vermem :))
- +1 yıl
1 kişi bağlayıp yapamaz birden çok da zorlanrm aslında:))
- +1 yıl
@Duygual git beraber gıdıklayın :)) oldu olcak
- +1 yıl
@Duygual Mesela birisini bağlayıp saatlerce birkaç kişi gıdıklamak var. Birde anlık Ben mesela kuzenimle otururken birden elimi onun boynuna götürürüm. Elimi iki dakika boynunda tutarım. Arada parmağımı yavaşça gezdiririm boynunda. Bu sırada kuzenim gülümsemeye başlıyor. Boynu hassas olduğu için zevk alıyor. Sonra ben de elimi çekiyorum. Böyle anlık gıdıklamalardan da kuzenim çok zevk alır. Tercih meselesi saatlerce de gıdıklamak da mümkün böyle anlık dokunuşlar da.
- +1 yıl
@asoıuhbnv peki sen gıdıklıyormusun? Ben çok gıdıklıyorum ya. Özellikle boynum gıdıklanınca nefesim kesilecek gibi oluyorum. Karnım, yanlarım, belim, diz kapağımın arkaları ve ayak tabanlarım çok gıdıklanıyor. Özellikle koltukaltlarını hiç sorma. Koltukaltlarım aşırı gıdıklanıyor 1 dakika bile koltukaltlarımı gıdıklasan kıpkırmızı olur suratım. Sen beni gıdıklasan ben perişan olabilirim ya.
- +1 yıl
@asoıuhbnv aslında gıdıklanan kişiye zevk aldırmak ve aldırmamak senin dokunuşlarının nasıl olacağına bağlı. İstersen onun rahatsız olduğu şekilde de gıdıklayabilirsin ki bu tam bir işkence olabiliyor bu karşı taraf için. Kazıyarak sertçe gıdıklama bazı gıdıklananların işini bitiriyor. Bazılarındada hafif ve parmak uçlarını çok hızlı dans ettirmek işkence olabiliyor. Kişiden kişiye değişiyor gıdıklanmanın durumu. Ben önce bir araştırım hangi dokunuşlarımdan ne tepkiler veriyor diye. Bulurum hassas yerlerini. Kendini o an tutabilse bile sabırlıyımdır ısrarla devam ederim mutlaka açık verir. Hassas yerleri ve nasıl gıdıklandığını bulduktan sonra pek kurtuluşu yoktur istersem ölümüne gıdıklarım.
- +1 yıl
@asoıuhbnv Gıdıklarken "gıdı gıdı gıdı..." diye söylüyormusun? Ben de daha gıdıklamaya başlamadan karşımdakine başlarım gıdı gıdı gıdı... diye söylemeye. Parmaklarımı ona doğru oynatarak. Daha dokunmadan gülenler oluyor, lütfen yapma diyenler. Bende derim daha dokunmadım ki ne yapmayayım, neden gülüyorsun diye karşıdakine
- +1 yıl
:D :) :p
- +1 yıl
Evt duygu fetiştsin :))
- +1 yıl
@asoıuhbnv sen hala burda mısın :D :D meraklı şey
- +1 yıl
@asoıuhbnv bir soru da sn soraydın bölgede orda konuşsaydık :)' yaptıysa cıldırtmıştır yapacağını sanmıyorum :)
- +1 yıl
@asoıuhbnv diyordu :) yaptığı ne malum
- +1 yıl
@asoıuhbnv ilk yapacaktı sanırım kendinden emin cesurkıza benzyodu dayanması zor
- +1 yıl
@asoıuhbnv zor imkan vermeden takması lazım
Kalbini durdurursan görürüm seni
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılUyurken bagla ama siki bagla kurtulamasin.
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılMadem ellerini ayaklarini plastik kelepceyle yataga bagliycan. belinden de birer iple yatagin iki yanina sikica yatagin ayaklarina da bagla hic kipirdayamasin.
Karın klasik bölge sonra ayak altı, boyun gelir 😁
00 Yorumla
+1 yılAmaç ne
02 Yorumla
Soran+1 yılgıdıklamayı seviyorum
Gizli Üye(36-45)+1 yılErkegin şakasi dovuse kadinin sakasi...
00 Yorumla
+1 yılPiskopatmısın sen ya 😂
00 Yorumlapopo koltuk altı boğazları
00 YorumlaAmaç ne
04 Yorumla
Soran+1 yılgıdıklayarak çıldırtmak istiyorum.
Soran+1 yılayak bileklerini de bağlayayım mı?
- +1 yıl
:))) manyk bu kız
Gizli Üye(36-45)+1 yılSevgilini kidiklasan soylerdim :)
00 Yorumla
+1 yılUyku ilacı al :)
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılÖlür la adam
10 Yorumla Iple bagla
00 Yorumla
+1 yılensest seziyorum
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıldegisik😮😮😮😮
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar