Bakire değilim diye ayrıldı benden çok üzülüyorum çok seviyorum ne yapıcam ben😞?

Daha yeniyiz ilk defa böyle bir muhabbet geçti aramızda 2 ay olmuştu ve korktuğum soruyu sordu yalan söylemek istemedim kimle yattıysan ona git dedi gözleri doldu kalktı gitti yanımdan 1 hafta geçti ben mesaj attım seni seviyorum diye kabullenemem bunu yapamıyorum dedi ne yapmalıyım onu geri istiyorum😞
Bakire değilim diye ayrıldı benden çok üzülüyorum çok seviyorum ne yapıcam ben😞?
Cevapla