Sevgilim seni becereceğim diyip durduğu için ondan ayrıldım. Siz olsaydınız ne yapardınız?

Yarın ne olacağı bilinmez diye bu işi yapmadan ben ayrılmak istedim. Belki umut verip Yarı yolda bıraktım ama zina günahından da korunmak istedim. Bu işi yaptıktan sonra ona bir şey olursa ben zor durumda kalırdım.
Ayrılırdım, Yarın ne olacağı bilinmez çünkü.
Çocuğa yazık etmişsin, Belki seni bırakmazdı.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sevgilim seni becereceğim diyip durduğu için ondan ayrıldım. Siz olsaydınız ne yapardınız?
Cevapla