Evde yok sandım mühendislik okuyor benden 5 yaş büyük , akşama gelir diye salonda bu işi halletmek istedim. Çünkü bilirsiniz ihtiyaç. Tam boşalırken bir geldi salona o an kendine hakimde olamıyor insan.
Geldi gülerek yanıma oturdu. Yarasın kalori yaktın dedi. Bende özür diledim. O da ne olacak kardeşim bende yaptım az önce erkek erkeğiz keşke bekleseydin beraber yapardık dedi gülerek. Ben şoka girdim. Gülme krizi aldı beni. O da yarıldı. Sonra sigara içtik. Şimdi ben banyodayım. Tuvaletten yazıyorum. Ama nedense utanıyorum. Her yanımı gördü. Tekrar özür dilesem mi?
Geldi gülerek yanıma oturdu. Yarasın kalori yaktın dedi. Bende özür diledim. O da ne olacak kardeşim bende yaptım az önce erkek erkeğiz keşke bekleseydin beraber yapardık dedi gülerek. Ben şoka girdim. Gülme krizi aldı beni. O da yarıldı. Sonra sigara içtik. Şimdi ben banyodayım. Tuvaletten yazıyorum. Ama nedense utanıyorum. Her yanımı gördü. Tekrar özür dilesem mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar