Şimdik dinimize göre zaten hepimiz koltuk altı, etek kısmını tıraş ederiz. Ama içinizde haya(testis) torbasını tıraş edeniz varmı? Var ise nasıl yapıyorsunuz? Tehlikeli değilmi?
Birde Kızlara soru, erkeklerin haya torbasını ve anuşu (makat) tıraş etmesini istermisiniz? ya da haya torbasındaki kıllar sizi rahatsız etmezmi?
Ya hep p..no larda görüyoruz adamlar her tarafını tıraş etmiş oluyor!
Yakında evleneceğim ve orayı tıraş edim etmeyim bilemiyorum.
Birde Kızlara soru, erkeklerin haya torbasını ve anuşu (makat) tıraş etmesini istermisiniz? ya da haya torbasındaki kıllar sizi rahatsız etmezmi?
Ya hep p..no larda görüyoruz adamlar her tarafını tıraş etmiş oluyor!
Yakında evleneceğim ve orayı tıraş edim etmeyim bilemiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar