Gizli Üye(30-35)+1 yılsirf bir hata yaptiniz diye omur boyu kendinizi mutsuzluga hapsetmeyin. bir omur.. dile kolay.. eger geri donusu yoksa bazi seylerin, ayrlin o zaman. size gore biri cikar karsiniza. dediginiz gibi gorucu usulu degilde sizi taniyan zamanla size guvenen birisi. hem diyelim kimse girmedi hayatiniza. unutmayinki tek kisilik yalnizlik iki kisilik yalnizliktan iyidir. madem mutsuz olacaksiniz, tekbasina mutsuz olun. baskasinin sorumlulugu onun bunu sorun etmeside mutsuzlugunuzun uzerine eklenmesinden kavga gurultuden iyidir. ama once iliskinizi kurtarmayi deneyin, olmuyorsa ayrilin.
21 Yorumla
Soran+1 yılTesekkur ederim
En İyi Cevaplar
+1 yılYorumlari okudum gicik oldum. .
Erkek her bku yapar bakire arar birsey yok kiz yapmis tövbe etmis namaz kiliyo bakire degil diye hor göremezsiniz ya... sizene kizin yaptiklarindan mk.
Guvenmemen cok normal. Isteyen erkeklere ben bajire degilim diyemezsin ifsa edilirsin haklisin yani. Cozum.. bekleyeceksin oyle mal mal yapcam bisi yk. :/43 Yorumla- +1 yıl
@KafaaHatuun 'a katılıyorum erkeklerde bu işi kendı kendılerıne yapmıyorlar sonucta, erkek sevısınce elının kırı kadın sevısınce fahıse yanlıs bır tabırdır, cozum olarak da eger senı cok dusunceye sevkedıp hayatını mahvedıyorsa özel hastelerde kızlık zarını dıktırebılırsın, ben odugun gbı davranmanı tavsıye ederım şahsen ama tabı sende haklısın herkes aynı degil
Soran+1 yılHerkes herseye sig bakiyor
- +1 yıl
bır fransız sosyologun sozu vardır bir toplumda en cok ne yoksa en cok o konusulur dıye, turkıyede dın seks ve sıyaset en cok konusulan konular. bakırelıkten once kendı onuruna kısılıgıne deger veren hayatı mutlu hale getırebılecegınız bırısını aramanı tavsıye ederım, boylelıkle o sorunda ortadan kalkmıs olacak
+1 yılÖncelikle sakin ol.
eger sevmiyorsan onunla birlikte oldun diye kendini evlenmeye mecbur birakma.
Bak diyorsunki hata yaptim pismanim. Simdi onunla evlenerek ikinci bir hatayi daha yapma. Allah pisman olup tövbe edenleri affeder.
Güven meselesine gelince bunu önyargili olarak düsünme. cünkü bilemezsin, düsünki evlenmis bosanmis bir kisi cikar karsina ve böyle seylere önem vermez ozaman evlenir mutlu olursun. abdestli namazli olsun diyorsun ama bu sekilde olupta bekar olan birisi almaz seni.
Kac yasindasin?10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHer boku yer namazin da niyazin da adam ara peygamber efendimiz ne demis Kötü kadınlar kötü erkeklere; kötü erkekler de kötü kadınlara; temiz kadınlar, temiz erkeklere; temiz erkekler de temiz kadınlara yakışır.
12 Yorumla
Soran+1 yılBen biseyvdemiyorum kimin temiz veya pis oldugunu Allah bilir kimse kimsenin icini bimez.. sen cennetligim zannedersin bir bakarsin cehennemlik dedgin bir gun bir tovbe etmistir yer degistirmissinizdir bilemezsin...
Cevap sahibi+1 yılBen insanlarin icinden bahsetmiyorum orasi ayri bir konu yedigi boklarla alakali konusuyorum he bir hata yapti die cehennme gidecekte demiyorum oyle bir sey olsa hz adem a. s giderdi konu burda yakisip yakismamasi farkli yere cekme konuyu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
65Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖf Müslümanın azgini da hiç çekilmiyor ha 😒
'Ya düzüştüm uhuhu nolcah benim bu halım ühühü😭 istihare yattım. . oruç kalktim. . Namaz kildim, seks yaptim" :))
La bir sakin ol kendine bir gel
Sonra ne istediğine karar ver..
Hemen bunu bırakıp başkasının kucağına atlama azgın karı gbi :))
Dua mi edion istihare mi yatıyon Allah allah diye mi dolaniyon ne yapiyorsn yap...
Senin de dengin seni bulur umarım. . gidip de masum birinin başını yakma.
Zaten niye yattın evlenmeden madem bu kadar dini bütün bir ablasin bilmiyorum ki?
Hiç mi normal insan çıkmaz sizden.. illa bir gizli kapaklı seks yaşıyorsunuz sonra ağla sakla falan
Müstehak la size..
Tiksindim iyice...314 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBu tam o.. ya
Okudum da yorumlarını
Millete neler demiş. . yok sevdiğin ondan yok seks ihtiyacım vardı.. bla bla bla..
Mal o zaman yaptığının arkasında dur madem severek s. ktirdin kndini.. ne diye zirliyorsun?
Birde ağzından Allah mallah düşmüyor... tam ikiyüzlü k. şar ya.. dini iyi kullanıyorsunuz ha.. madem bu kadar inanclisin ne diye yatiyorsun!
Tövbe ya Rabbim.. boylelerinden kork derlerdi de inanmazdim
Cevap sahibi+1 yıl@Experty valla reelde bunun Aysenur Fatmanur Elifnaz Busra kübra vs versiyonları mevcut.. keşke Troll olsa.. sanmiyorum
Soran+1 yılHep bel alti anlamissiniz.. sizin beyniniz ancak oyle calisiyor damgalama..
Cevap sahibi+1 yılSenin bel altin çalışmış calisacagi madar zateb abla biz napalım :))
Ya o değilde ne okudun sen onu desene bi? yani hangi bölümden mezunsun
Cevap sahibi+1 yıl@Experty bence ya ilahiyat ya iktisat..
Cevap vermedi hala?
Soran+1 yılSiz cennete gidersiniz ben cehenneme tamam iciniz rahat olsun.. evliyasiniz ya hic gunahiniz yok ugrasmayin ikileyin
Cevap sahibi+1 yılWoW atarli çıktı birde 😅
Dini biri kabul etmez bence ama sevgi her seyi asar en iyisi suni yap bence
Nisanlindan ayril. sevmedigin biriyle evlenilmez omur gecmez. Ondan sonra sevdigin biri olucak ve tabi o da seni severse tanisirsiniz konusursunuz. ilkinde yaptigi hatalari bunda yapmazsin. is ciddiye binerse olani anlatirsin. onun icin zor olucak ama gercekte de seni sevoyosa ustesinden gelir gibi me geliyo. ama tanisir tanismaz ben bakire degilim deme hic sansin kalmaz o zman ve kullanilirsin etrafta busuru cakal var ciddiye binerse is ona güvenirsen sevdiginden eminse soyle ben boyle bir halt yedim bikere cok pismanim falan iste ama yinde sen bilirsin.04 Yorumla
Soran+1 yılBugun geldi af diledi birdaha olmayacak vs ben seni cok seviyorum ddi pasta almis buranin en iyi pastacisindan istediklerin olcak dedi baristik bakalim😶😒
- +1 yıl
Sevmiyosan kendini sirf kizligini aldi diye namus icin barisip evleme sonra daha pisman olursun bak. tamam o seni seviyo olabilir ama. onemli olan senin ne istedigin ne hissetigin. Hic bir sey senin mutlugundan daha onemli degil. olan sey senle allah arasinda ne derlerse desin takma. hayata bida gelmicez. herkes hata yapar onemli olan bundan ders cikarmak 😊😊
Soran+1 yılTesekkurler canim.. sen sen ol evlenmeden asla yapma yaftalancaksin diye degil olur ya bir gun sevdigin sevmedigin biri olur pismanlik duyma ne olursa olsun bakire olan degerli oluyor. hemde dini acidan gunaha girmemis olursun.. mutluluklar
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu zamanda bakirelik zarla ölçülecek bişey değil sende niyetinde ortada sana göre değilse bıral gitsin sende namazımda Niyazmdagım diyorsun eğer sonsuzun olacak kişi o değilae allah dualarını kabul eder ve karşına çıkarır o insano tabiki birsürü erkekle yatmadığına göre şimdiki kızlara nazaran sen daha iyi bir konumdasın en azından ne istediğini biliyorsun elalem ne der diye yaşamayı bırak boşver gitsin.
11 Yorumla
Soran+1 yılKorkuyorum
Şu dünyada herkes dengini bulsaydı; merak etme namaz kılan, dini bütün bakir olmayan erkek bulursun derdim. Ama günümüzde bu tam tersi, hak etmediği kişileri buluyorlar.
Bazıları yapay kızlık zarı diktir, söyleme, gizle Vs. demiş. Çok yanlış. Bunun vebali zina yapmaktan çok daha ağırdır.10 Yorumlabakire değilsin diye evlenemezsin diye birşey yok. bu şekilde uzun bir süre sevgilisine/nişanlısına katlanıp en nihayetinde kafasının tası atan kızlar gördüm. gayet de evlendiler. mutlu hayatları oldu.
illaki dindar bilmem ne isterim diyorsan o işi zora sokar. bu konuyu baştan düşün. buradaki en büyük sıkıntı terk edeceğin sevgilinin tavrı. o sağa sola anlatırsa sorun olabilir.10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılEn kıymetli hazineniz bakireliginiz. ... bunu o kabul eder bu sunu der bu böyle eder muhabbetleriyle kendi kendini teselli etme moduna geçme 😉zor öyle adamlar bulmak. ... ama bakireliginize sahip çıkmak o kadar zor değil di. ... allahın hediyesi lutfu sen ona sahip cikamamissin dert yanarsin böyle. .. yine de allah yardımcın olsun ne diyim...
21 Yorumla
Soran+1 yılEvet malesef
Gizli Üye(36-45)+1 yılCanim benim anlıyorum seni bende namaz kiliyorum kapaliyim ve yanlış şeyler bende yaptım ama neyseki bakireyim şimdi yeni evlendim düğün uç hafta sonra ve eskiyi eşime hiç spylemiycem tabi sende olabildiğince eskiyi erkeklere söyleme yoksa terk edilirsin yapay kızlık zarı diye bir şey var ilk gün kanı gibi oluyormuş ama ben bilmiyorum nasıl bir şey bakireyim çünkü hiç ileri boyutta iliski yasamadim ama bir erkek opusmeyi bile yaşadığını kabul etmez bunu bil ve bir şekilde eskiyi gizle
22 Yorumla
Soran+1 yılBen oyle oyunlara girermem stres sknti napcagimi bilemiyorum.. hersey bir zara bakiyor milletin kizlari arkadan yapyr birton erkekler oynasiyor ama bakire oldugubicin degerli oluyor bu mu yani nedir bu anlamiyorum
+1 yılsen bunu halt olarak görmekten çıkarıp kendini rahatlatmalısın ilk önce bir sakin ol ;) sonuçta tek başına yaptığın bir şey değil. cinslerimide anlamış değilim bu haltı hep beraber yapğıyoruz suç kıza kalıyo sen yapınca iyi o yapınca kötü bulursun kanks illaki birini seni sevsin yeter sen onun yanındayken mutlu olabilceğin seninde onu mutlu edebileceğin birinin yanına git bulmana gerek yok dostum ;)
00 Yorumla
+1 yılAyrılıp başkasıyla evlenebilirsin jinekologlar ne işe yarıyor sanıyorsun. Ama işin önemli kısmı nişanlın olacak. O seni rahat bırakacak mı?
Anladığım kadarıyla o seni çantada keklik olarak görüyor ve o yüzden çok rahat tavırlar içerisinde. Ne de olsa o kız artık benim mantığında.00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 1,1b cevap paylaştı. Şu an için mutlu değilsen evlenince ızdırap olur o yüzden şimdiden yollarınızı ayırın derim ben bir kere o hatayı yaptım başkasının yapmasını istemiyorum
15 Yorumla
Soran+1 yılYa pisman olursam yagmurdan kacarken doluya tutulmak istemiyorum
Soran+1 yılEvet cok iyi tahlil etmissiniz durumumu. gercekten oyle ama olmuyor yapamiyorum herseyden korkuyorum
Soran+1 yılEvet oyle
ya sen ne saçmalıyorsun.. nerde yaşıyorsun bu kadar basitleştirme kendini.. millet evlenip çoluk çocuğa karışsa bile boşanıyor... hem kimseye söyleme kimse anlamaz kimsenin alnında yazmıyor bakire ya da yemiş diye.. rahat ol.. bol şans...
10 Yorumla
+1 yılsevmiosan bırak sırf bu halt yaptım iye evlenilmez illa evlenecek değilsi ya kardesim çalısırsın düzeini kurarasın duanı tam edersin alah büyük belki aynı senin gibi biri çıkar karsına olmayacak sey değil ki ne bu ümitsilik
22 Yorumla
Soran+1 yılOyle olmuyor korkuyorum ya daha kotusune denk gelirsem
- +1 yıl
böylede olmaz illla evlencen diye birsey yok seni böyle kabil etmeli oda sen gibi olur veyahut
- Cinsel Yaşam konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılCanım benim sen ilk değilsin sonda olmayacaksın.. Yani ondan ayrıl ya da ayrılma diyemem ama şöyle birşey varki evlilikler bir süre sonra böyle hal almaktadır.. Ama istemiyorum illa ayrılalım diyorsan evlenip boşanmak senin için en mantıklısı olacak..
02 Yorumla
Soran+1 yılEvlenip bosanmak niye daha mantikli oyle karsindaki kolay ayrilmiyorsa ne olcak zorla tutuyorsa
- +1 yıl
Ama senin bahsettiğin konuya bakarsak bakire değilim diyemem diyorsun bu şekilde olmaz diyorsun. Başka türlü düzlüğe çıkamazsınki.. Ha ben evlenmicem diyorsan hiç ozaman ayrıl tehdit ediyorsa seni evlenmezsen söylerm diye yapacağın başka birşey yok ki😕 Zorla tutamaz kimse kimseyi.. Baban annen seni eve kabul etmemezlik yapmayacak ya? Ha boşanma falan diyecektir ama ne bilim ya böyle zora sokuyorsunuz kendinizi başka türlü çözüm olmazki 😕
- Cinsel Yaşam konusunda 9,5b cevap paylaştı.
+1 yılÖncelikle kafanı toplayıp sağlıklı düşünmen gerekli.
12 Yorumla
Soran+1 yılToparlayamiyorum
- +1 yıl
destek ister misin?
+1 yılmutsuz olacaksan seni gerçekten yıprattıysa karşılıklı konuş
çözüm bul onda seni iten neyse
onda seni iten sebepleri nedenleri biliyormusun peki tesbit ettin mi?12 Yorumla
Soran+1 yılKonustuk bugun af diledi anlladi cozume kavusturduk simdilik umarim bozulmaz.. pasta falan almis cok sevindim beni dusundugu icin
- +1 yıl
umarım mutlu olursunuz
Gizli Üye(25-29)+1 yılAHah bakire değilim ama dini bütün namazında niyazında biriyle evlenmek istiyorum he?
Sen kendini yatır başkasına çatır çutur s*ktir sonra böyle bir erkek. Boşa bekleme seni bu saatten sonra hor niyetine kullanırlar. O kullananlar da malum yemediği halt olmayanlar. Aksi taktirde hiçbir erkek seni kabul etmez. Hele dediğin türde bir erkek hiç !02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAyrıca nişanlınla evlen. Madem anlaşamıyorsun niye ilişkiye giriyorsun. Madem dinine düşkünsün zinanın en büyük 2. nci günah olduğunu bilmiyor musun? Yazık size. Yap sonra gel burada ağla. Yaptığının arkasında dur ya nişanlınla evlen ya da 40'lı yaşlara kadar alıcı bekle.
Cevap sahibi+1 yılSizin yüzünüzden biz bile evlilikten soğuyoruz. Birde tesettürlüyüm diyor. Bile bile yapılan bir günahın tövbesi kabul görmez. Bu sebeple kendini acındırma. Pişmanlık halinde Allah, kitap ağzınızdan düşmez ama pişman olduktan sonra Allah kitap dersiniz. Yaparken düşünecektin. Dilerim ateşin bol olur. İki cihanda da sıkıntı ve ızdırab yakanda olur. Ömrün sıkıntılı ve ızdıraplı olsun ama ömrün uzun olsun. Olsun ki bu sıkıntıyı bir ömür geç. Bunun için hergün dua edeceğim siz ve sizin gibi şeytanlara.
Bence senin aklında sadece bekaretin var ve senin gibi düşünen birileri karşına çıkacaktır zamanla. Tereddütülerin varken asla masaya oturup evet dememelisin daha da mutsuz olursun.
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılIllaki bunu sorun etmicek birisi cikar karsina ama zor bir olasilik... Ben buna takilmam mesela... Hata diye gorurum... Sonucta bende tertemiz degilim... Ya bu kisiyle evlenip bosancaksin ya da ayrilip seni kabullencek birini bulcaksin...
06 Yorumla
Soran+1 yılEvlenip bosanmak daha kotu bence okadr masraf emek millete duyuruluyor falan zor isler
Cevap sahibi+1 yılEn saglami bu ama...
Sen genede seni anlicak birisini bulabilirsin bu kadar umutsuz olma...
Yasin kac?
Soran+1 yıl26 ben korkuyorum daha kotusune denk gelirsem diye pisman olursam diye
Cevap sahibi+1 yılAcikcasii coook zor bir durum... Bu konudada haklisin...
Peki ne isle mesgulsun...
Mezuniyetinn ne
Soran+1 yılUni mezunuyum
Cevap sahibi+1 yılIyi bir meslek sahibiysen kimse senin dulmu bosanmsmi bakiremi degilmi diye bakmiyo. Kariyer varsa yetiyo buu...
Cinsel Yaşam konusunda 569 cevap paylaştı. Grup seks bile yapan çok yakın arkadaşım ağustosta evleniyor.. özellikle muhafazakar kesim istiyorsan biraz zor olabilir tabi ama normalde bu tabu artık büyük ölçüde yıkıldı.
00 YorumlaYapacak birsey kalmamis. O halti istiyoruz ama esimize sakliyoruz kendinizi
10 Yorumla
+1 yılbekaret denilen çağ dışı şeye kafayı takmış seni 1. el olarak gören bir hayvanla konuşma bile cinsel hayatın seni ilgilendirir başka kimseyi değil
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKeşke o haltı yemeseydin. işte insan her yaptığının bedelini mutlaka ödüyor. İlahi adalet öyle güzel işliyor ki. Ama sevmediğin biriyle evlenmek en büyük hatadır. Evlendiğin gece pişman olacaksın veönür boyu bu pişmsnlık sürecek. O yüzden bence ayrıl iş işten geçmeden. Çevrende iş ortamında illaki birileriyle tanışırsın. Bu arada ne iş yapıyorsunuz siz.
06 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBence ayrıl iş işten geçmeden. Mutlaka namazında niyazında birisi denk gelecektir
Soran+1 yılYok simdiki zamanda namzinda biri beni niye kabullensin ki. tezat olusuyor. ama oldu napayim yani pismanim. yeni mezun oldum
Cevap sahibi+1 yılEğer sevdikten sonra sadık kalacağından emin olduktan sonra neden istemesin ki. Şşte keşke nefsine uymasaydın. Bende namazında biriyim istesem her gün biriyle birlikte olacak ortamımda var. Ama işte mesele burda. İmtihan meselesi. Nefse yenilip yenilmeme meselesi. Keşke o an musalladaki anını kabire konuldugun anı hayal etseydin. İstesende yapamazdın o işi.
Soran+1 yılO anda dusunemiyorsun.. ustelik sevdigin adam var karsinda dunyanin en guzel iki seyi karsinda duygusallik fiziksel ihtiyac ask hersey zayifmisim demek bu konuda
Cevap sahibi+1 yılNeyse olan oldu. Dua et tövbe et. Peki neden şimdi isteniyorsun nişanlını. Bana göre değil diyorsun. Bunu neden önceden değilde şimdi diyorsun. Onu yeterince tanıyacak vaktin oldu. Neden nişanlanmadan onunla yatmadan önce bunlsrı demedin kendi kendine. Ne değişti de sana göre olmadığını anladın
Soran+1 yılAramizda gecen kavgalar hersey yoruldum sogudum yavas yavas oldu zaten
Yaaaa işte haline üzüldüm ama 😞 İlişkiye girmeden önce allah bilir kaç
Kişi dedi girme girme pişman olursun diye sen ama ona güveniyordun seviyordun aldırmadin şimdi iyi mi oldupeki bide namazinda niyazindasin offff offff00 Yorumlaöyle düşünme bence, bakire olmayıp da evlenen ve sevince bunu da sorun etmeyen çok erkek var. kızmet işi bu. acele etme, tanış görüş, severseni zaten bunları sorun etmezsiniz.
04 Yorumla
Soran+1 yılNerden bulcm ya beklyck yasta degilim birisini kotude cikblr
Soran+1 yılEvlenmek cocuk sahibi olmak istyrm cok mu zor
+1 yılSırf bakireliğim yüzünden hayatını söndürme herşey bakirelik değil kötü birşey değil ilerde açıklarsın sevdiğime ve kabulenir
01 Yorumla
Soran+1 yılKabullenmez
+1 yılGörücü usulüyle zor. Öyle bişey olursa aileninde öğrenmesi laf söz olmasi demek. Acele etme herkesin bir yerde bir kısmeti vardir. Bulursun seni sen olduğun icin sevecek birini
02 Yorumla
Soran+1 yılUmarim oyle olur cunku ben evlenmek cocuk sahibi olmak istiyorum
- +1 yıl
Olursun tabi niye olmayasın:)
Gizli Üye(36-45)+1 yılBilmiyorum ki. Tevbe eder doğru yola yönelirsen Allah da istediğin gibi bir talip çıkarır karşına diye umut ediyorum. Açıkçası benzer durumu yaşadım ve kabul edemedim.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılDefalarca hadi oradan hadi oradan ahhla ohhla pozisyondan pozisyona gir zevkten inle gel burda ağla sonra bunun gibisiyle evlenen hayat kadınıylada evlenir bunların hayat kadınından farkı yok
36 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBirde kaşar namazında niyazındaymış senin namazından niyazından nolur
Soran+1 yılNe kadar cirkin art niyetli bir insansin
Cevap sahibi+1 yılSenin gibi namusunu peşkeş çeken kaşarlardan iğreniyorum
Soran+1 yılAllah basina versin insallah bu mubarek gunde soyledim basina gelince biri dediydi dersin
Cevap sahibi+1 yılOrspunun duasi kabul olsa gökten tarak yağardı
Cevap sahibi+1 yılBirde orspunun ağzından eksik olmuyor Allah inşallah masallah ya dinine bağlı kızlarada güvenemicez artık etraf bunun orspu lardan geçilmiyor
+1 yılEmın ol senden daha beterlerı bıle sevılebılıor zararın neresınden donersen kardır kendıne yazık etme dısarda senı sevebılecek nıcelerı var metıın ol
02 Yorumla
Soran+1 yılYok iste nasil taniyacagim nasil karsima cikacak o insan umitsizim
- +1 yıl
Kısmet arkadasm bosver bu konuda cok sey gordm sımdı acıklayamıorm ama dert etme ve zararından don demek en mantıklısı
Tavuğun dötüne yumurta gelincemi bunu düşünür oldun.
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet
Gerçekten psikolojik destege ihtiyacin var.. Kendi ruh sagligin ve sağlıklı kararlar verebilmen icin. Eger istersen yardimci olabilirim
00 Yorumla
+1 yılKendini toparlaman lazım sonra sakin kafayla karar ver evleneceğin kişi senin bakire olmadığını bilmek zorunda değil. Eğer bilmesede olur dersen tavsiyem var
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılDindar kesimdensen şansın az. Bence bu senin sınavın.
20 YorumlaGidip ibnelere verin sonra gelin namazında niyazında biri ile evlenin..
02 Yorumla
Soran+1 yılgüzel kardeşim degil o da bende pisman oldum sonrasinda tovbe ettik herseye namazima donduk. insaniz senin hic mi gunahin yok? evliyamisin
+1 yılona takılma nişanlısın yaşamışlığın olduğunu tahmin ederler ayrıl ya da sev senin kararın
00 YorumlaDemekki dini bütün değilmişsin bu haltı yediğine göre
02 Yorumla
Soran+1 yılOzaman degildim
Sen tanıyorum beni bul bu sefer tepme olmayacak beni bul 😂
02 Yorumla
Soran+1 yılO kisi ben degilim kimle konustuysan
+1 yılnişanlınla birlikte olduysan onunla evlenebilirsin... ama yazdıklarına bakarsak onunla olmamışsın
04 Yorumla
Soran+1 yılOnunla oldu kimle olcak ya
- +1 yıl
o zaman sana rahat mı batıyor? seninle olan biri ile neden evlenmek istemiyorsun?
Soran+1 yılRahat batar mi batmaz
- +1 yıl
o zaman neden ayrılmak istiyorsun? üstelik bakire olmadığın için bundan sonra ki erkeğin seni reddetme riski de varken
Cinsel Yaşam konusunda 420 cevap paylaştı. Tövbe beni et. Insallah allah karsina istedigin gibi birini bikartir karsina...
08 Yorumla
Soran+1 yılInsallah istihareye yatcam zaten hayirsiz gozukuyorsa bitircem
Soran+1 yılTesetturluyum evet
Soran+1 yılInsanlar yazmis bakire degil o isi yapiyor ama namazimda niyazimda diyor vs.. o is zaten doganin kanunu. Annende babanda yapiyor bunu biz cahillik etmisiz yemisiz bir halt evlenmeden once farkindayim hatamin ama iki yuzlulukle dini karalamayla ne alakadi var? niye dinimi karalayim tovbe ya. melekmiyiz evliyamiyiz hepimizin gunahi var kimin yok. bu inancsiz oldugum anlamina gelmez ki pismanim
- +1 yıl
Şimdi o iş dediğin zina. Annen baban evlenmiş dini nikahinida kiymislarsa ikiside birbirine helaldir... eğer dini nikahi kiyilmamis evliliklerin hepsi zina yapiyor bence... Zina da büyük günahtır. Ama tövbe edin tovbesini ve bir daha tekrarlamamk üzere tovbe edenin tovbesini allah affediyorsa biz aciz insanlara laf söylemek düşmez...
- +1 yıl
Şimdi dinimizi karaliyorlar demissin. Ve dogru. Onlar sadece nefislerini temize cukarmaya calisan zavallilar... İşte ben zina yapmiyorum ama benim kalbim daha temiz diyenler ben ondan daha çok muslumanin diyenler böyle yaparak kibirleniyorlar halbu ki bilmiyorlar ki kibirliligin sonu felekattir ve allah ta onlari hiç sevmez... Bu insanlar namaz yok oruç yok kurban yok ama bizden daha çok müslümanlar... Bunlar sadece nefislerini rahatlatmak için bize satasiyorlar... Allah herseyi gören ve bilendir...
+1 yılnedne olmasın ki..
benim için benden sonrası önemliii00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 310 cevap paylaştı. Gecmis olsun canım uzuldum. neden ole yaparsinizki evlenmeden seviyom ayagina verirsinizki
00 Yorumlazamana bırak sabret bekle yedin bir halt ceremesinide çek bir rzahmet
00 Yorumla
+1 yılMevzu derin, Çıkmazdasın seni bu halinle kabullenende olur bu kadar büyütmenin anlamı yok, üzme kEndini.
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 434 cevap paylaştı.
+1 yılbu konuda kendimden sana çok şey paylaşabilirim , bence yanlış yapıyorsun diyerek başlayabilirim iilk olarak. yazabilirsin bana
00 Yorumla Olan olmuş pişmansın. Seninde karşına senin gibi bir erkek çıkar. Birbirinizle anlaşırsınız
00 YorumlaSen de senin gibi birini bul, haksızlık olmasın
12 Yorumla
Soran+1 yılBen bakmiyrm bu tarz seylere zaten onemi yok eskiden cok bakardim hayat meselesi yapardim simdi oyle degil
+1 yılyardımcı olmak isterim bu konuda sana eğer sende istersen özelden yazabilirsin karar senin
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBakire degilim demek zorunda degilsin sorarsa söylersin sormazsa sölemezsin. Psikoloji uzman yardımcısıyım soracağın bişi varsa.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSeninle burada deilde reelde tanismak vardi ahh ahh
00 Yorumla
+1 yılnamazında nıyazında biri seni Almaz
519 Yorumla
Soran+1 yılBelli olmaz hersey insanlar icin insan oglu hata yapar
- +1 yıl
herkes kendi gibi birini ister kardeşim.
Soran+1 yılTamam bende namazimdayim tesetturluyum bir tek bakire degilim bu mu yani
- +1 yıl
senin tek yanlışın 3 dogrunu götürmüş.
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
@gvklvfj dogru söze ne denir kardeş ben kımseyı zora sokmuyorum dogrular bunlar hem senı ılgılendıren bir konu yok burda benle o konusuyoz agzı dili yok mu kendı kendını savunur ne bok var atlıyosun?
Soran+1 yılAraya girebilir boyke bir yetisi var bu sitede kimse kimseye karisamaz hakaret etmedigi surece herkes heryere yorum yazabilir.. ben sunu anlamiyorum herkes evliya hasa ermis heralde beni yargiliyorlar.. tamam ben kabul ediyorum yedigim halti ama herkes basima evliya kesildi sanki hic gunahlari yok tertemizler
- +1 yıl
olm yedigin halltan banane ıstedıgın her boku yee ben sana sadece sunu dıyorum dindar biri seni almaz
- +1 yıl
@gvklvfj La tırrek adres vereyım gel burdan artıslık yapma başını cıktıgı yere sokarım
- +1 yıl
@gvklvfj Raman Mahallesi 1809 sokak no 19 Batman/merkez Gelmezsen adam degilsin.
Soran+1 yılBu mubarek gunde yapmayin arkadaslar sacma sapan islerle ugrasmayin konu benim siz kendinize gelin ne halt yersem yiyim bosverin bukadar ciddiye almayin herseyi
- +1 yıl
hıyar agası kendı kasınıyor adres ıstıyor verıyoz cevap vermıyor sankı gelıcekte
Soran+1 yılGunah ya gunah ugrasmayin birbirinizle.. zaten basimiz devlet olarak beladan kurtulmuyor herkes biribirinni olduruyor kesiyor biciyor yok yere..
- +1 yıl
kendı kaşınıyor.
Gizli Üye(36-45)+1 yılSanki o seni isteyenler bakir :))
32 Yorumla
Soran+1 yılIste boyle bir toplumdayiz yapcak bisey yok
Cevap sahibi+1 yılBiz kendimizi suçlu hissetmeye devam ettikçe bu toplum düşüncesi değişmez. Erkekler utanmıyorsa biz neden utanalım? Bakir erkeğe bakire kız. Bakir olmayan bir erkeğin bakire kız isteme gibi bir hakkı yok. Bu kadar basit.
Bakireligini nisanlinami verdin?
06 Yorumla
Soran+1 yılEvet
Soran+1 yılEvlenmeden once yasamasaydim benimde guzel bir evliligim ve cocugum olurdu senelerce bekledim onu salak gibi herkesi ittim elimin tersiyle.
Soran+1 yılSeneler gecti hala bekliyorum salak ggibi ve degerim bilinmiyor
Gizli Üye(30-35)+1 yılKalıcı kızlık zari diktir ayrılıp 4 bin TL falan
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBuldun mu nasıl son durum?
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılOrspu luk yapmadan düşünseydin keşke
35 Yorumla
Soran+1 yılayıp degil sevdigin insanla birsey paylasmak ama iste haklisiniz sizde
Cevap sahibi+1 yılMadem öyle burda niye ağlıyon tam orspu ya
Soran+1 yılSensin bacım
Soran+1 yılSensin orsp
Cevap sahibi+1 yılOrspu ya birde yaptığını savunuyor kasar o zaman herkesi sev altına gir kes orspu git hayat kadınligida yap sen
+1 yılİlahi adalet budur işte
00 Yorumla
+1 yılKendin gibi birisiyle evlenirsin sikinti olmaz
02 Yorumla
Soran+1 yılBsnim gibi birini nerde bulcam yoldan gecene boyle bir durumum var senin de var mı diye sorcam
- +1 yıl
O denk gelir merak etme
nişanlınla neden ayrılmak istiyorsun
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 413 cevap paylaştı.
+1 yılkim alır psikopatı. seni terkmi ettiler
00 Yorumla Cinsel Yaşam konusunda 561 cevap paylaştı. Yeniden başla herşeye
00 Yorumla- Devamını Gör (19)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar