Nisanliyim ve ayrilmak istiyorum. kendime gore birini bulmam lazim psikolojim iyi degil yardim eder misiniz?

Iyice kafayi siyircam uzun yillar suren bir beraberligim var hep ayrilmak istedim olmadi ayrilmadi bubsure icerisinde cok isteyenim oldu hepsini geri teptim. simdi pismanim keske evlenmeden once iliskiye girmeseydim. bakire degilim ve ayrilsam cevremden isteyen cok gelseler istemeye ben bakire degilim mi diyecegim diyemem. bu yuzden de kimseyle evlenemem ancak biriyle tanisirim o beni ben onu tanirim oyle ancak. guven meseleside var ortada hic bir erkegin bu halti isledigim icin guvencegini zannetmiyorum malesef. bende kolay kolay guvenen bjri degilim ne olcak bu halim dini butun namazinda niyazinda biriyle evlenmk istiyorum bendeboyleyim cunku ama bu halti yaptim cok uzuluyorum. ne olur fikirlerinize ihtiyacim var ne yapamaliyim.
Güncellemeler
+1 yıl
Sunu belirtmem gerekiyor.. ben bu halti isledigimde tesetturlu de degildim namazda kilmiyordum.. kimsenin kimseyi yargilamaya hakki yok dogru olani soyler cekilirsin.. ben tek kisiyle yasadim herseyi bakire degilim cok arkadasim var bakire ama herseyi yasamis iliski haric hemde onca kisiyle.. simdi kim daha temiz? tamam hic bisey yasamayanda var ne mutlu ona ama herkes ilk kendine bakacak benim hic mi gunahim yok diye.. ben tovbe ettim sil bastan basladim tesetture grdim ve namazlarimi klyrm
Nisanliyim ve ayrilmak istiyorum. kendime gore birini bulmam lazim psikolojim iyi degil yardim eder misiniz?
Cevapla