Sevdiğiniz kızın göğüsleri büyük ve çatlaklar var?
Sorun olur mu? Yani soğur musunuz yoksa onu her haliyle sever misiniz?
Sorun olur mu? Yani soğur musunuz yoksa onu her haliyle sever misiniz?
elbette severim onu ama bu durum benim iştahımı kaçırır tedavi olması için onu ikna ederim kremleri var çatlakların çok büyüksede küçültme operasyonu yaptırırım
Ben sevdiğim kızın göğüsleriyle falan ilgilenmem benim ilgilendiğim şey sevdiğim kızın sol göğsünün altında..
Bilmem anlatabildim mi..
Çok iyi anlattın teşekkür ederim... Günaydın😊
rica ederim sanada günaydın :)
Sorun olmamalı
Cevap
53Cevap
ben kızı seviyosam memesinden banane? ben onu memesi için sevmiyorum ;) hem memesi öyle olsa da sorun olmaz ki. ben onu o şekliyle sevmişim kim engel olabilir
Sevdiğim kadında cilt çatlakları olabilir. Kırmam ve incitmem yüzüne söylemem kıramam hayatımda sevdiğim kadını.
hiç göğüste çatlak görmedim :( nası bişe bir görmem lasm önce.
ondan önce Sor bakim hiç göğüs gördün mü diye :D:D
Sarkıklığın cerrahi çözümleri var diye biliyorum bunu araştır. Yaşın genç ve sarkıksa az da olsa sevdiğin hayalkırıklığına uğrayabilir (uğramaya da bilir) ama büyük olması Türk toplumunda sorun teşkil etmez aksine sevilir
severim tabiki neden sevmiyim ben onun gögüslerinimi sevicem tabiki kendisi önemlidir benim için.
kriterlerime uyuyorsa göğüsteki anlatılan problemler sorun olmaz.
seviyorsam çatlakları sıvayla kapatırım. sorun etmem
sevdiğim kızsa tabi ki sorun olmaz... artısı bile olabilir..
Niye soğuyayım ki onu tüm bedeni ile seviyorum o çatlaklar da kilo ile ilgili zamanla geçer ileride hamile kalınca da olacak boşanmak mı gerekiyor
Cilt çatlakları belirli ve düzenli bir tedavi ile düzeltilebilir bu bir engel olmaz bence ama ben çok büyük göğüs sevmiyorum.. ne olur bilemem tabi :D
soğumam, büyükmüş ya
ben büyük severim:) kaç beden?
Kaç beden seninkiler?:)
90B😊
Sorun yapaxak bişey yok, seni seven sen olduğun için sevmeli zaten:)
çatlakmış büyükmüş kılmış tüymüş bunlar teferruat kalpler bir olduktan sonra ayrıntılar hikaye seviyorsam ondan güzeli yoktur gözümde her haliyle.
Eğer ben onları öperken, emerken canı yanmıyorsa benim için sıkıntı yok.
Ben aldığım zevke bakarım
o çatlaklar kafasında olmasında gerisi sıkıntı değil.
Böyle şeyleri dert ediyorsa sevmiyordur zaten bunları öğrenin
öğk kusucam. Direk ayrılırdım hiç düşünmeye bile gerek yok.
Sevgiyle bedendeki kusurları karıştırmayın sevgi kusur görmez!!!
Siz kızlar harbi harbi bunları mı düşünüyorsunuz?
Evet görünce hep aklıma gelir kız arkadaşlarım bile laf ediyor
Büyük göğüs olsun çatlaklar normal... uçlarıda büyükse offf
Büyük olması iyi.
Çatlaklar kilo değişiminden galiba
Evet sorun olur mu peki?
Offf deme ya her gün onları emerim çatlaklar umrumda bile değil
Olur tabi, olmaz diyen bos kahramanlik yapiyor, seni sevebilir ama baskasinin gögsünü daha cok sever
Sızıntı olmuyorsa sıkıntı da yoktur.
iri göğüs bana göre değil ama
bu bana özel durum..
herkes de benim gibi düşünecek değil ya...
iğrenç ve itici doğurmadan büyük vede kocamn doğurduktan sonra süt veren inekler gibi olur
Ne alaka büyük candır
Sarkık olsa bile mi?
Olduğu gibi sever koklarım :)
bende çatlağım bişi olmaz. d
Catlak ne tamir ettirsin hemen
Büyükse tamam da çatlaksa olmaz.
sorudaki çelişki şu seviyosa zaten sorun eder mi?
Bilmem eder mi? Hiç sevilmedim bilmiyorum
sevdikten sonra hiçbişey olmaz
Seven insan her haliyle sever cancağazım.
sevdiğin kız dediysen bence mevzu bitmiştir.
Her haliyle sevmeye devam
Kimse mükemmel değil sonuçta.
AllAllah başka dert vermesin
iri göğüs herzaman makbuldür şanslısın
Nasıl oluyr çatlak
Oluyor işte büyük olunca ya da kilo alıp vermekten de oluyor
Hayır. Eski sevgilimin boynu komple yanıktı
neden çokmu kilo verdin
Kizi seviyoruz gogusleerini deel
Beden sorun olsun büyük derken kaç beden
çatlak nedir ya ilk kez duyuyorum
olmaz problem
Göğüste mi çatlaklar? Sarkık mı?
Evet.. Düzenli sütyen takmadığım için ve büyükler
Küçükken takmamışım şimdi takıyorum ama ne fayda ki...
Çatlak varsa sarkmıştır da onlar.
Benim kalçada var sorun olur mu acaba 😕
çatlak kremi kullanırsan düzelir büyük sorun olmasada iştahımızı kaçırabilir
Hızlı kilo almalarda doğumlarda rastlanır. Düzelir mi bilemem ama sevdiğim insanın kusurlarını ayrı severim bence seven sorun etmemeli
Sogumam cok severm
Taparım
Olsun
herhaliyle severim
Çatlak varsa sıkıntı
Nasıl sıkıntı?
Sorun olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar