Arkadaşlar fantezili bir şarkı vardı yeşilcamda filan neydi o?

Hatırlayamadım böyle dırıdıttı dırıdım diye böyle yeşilcamda çalardı sapık sahnelerinde filan banu alkanda filan çalardı neydi o?
Arkadaşlar fantezili bir şarkı vardı yeşilcamda filan neydi o?
Cevapla