Diyelim ki bir trafik kazasında kaybettiniz ki örnekleri var ya da bir hastalıktan dolayı aldırmak zorunda kaldınız ya da psikopat biri kesip attı, tabii ki üzülürsünüz ama ne kadar? Onsuz yaşayabilir misiniz? Psikolojinizi ne derece etkiler?



Yaşardım yaşamasına ama insanlardan uzak ve kuytu yerlerde yaşardım. Ancak böyle yokluğuna alışırdım.
Benim guzel pipimi verin yapistiracagim.
Ahaha o güzel pipi o cici pipi 😂😂😂
Bu bir Özel CevapSadece soran ve cevap paylaşan üye tarafından görülebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Bu bir Özel CevapSadece soran ve cevap paylaşan üye tarafından görülebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Cevap
72Cevap
valla o degilde kadının biri kocası onu aldattıgı için uykuda aleti kesip karşı binanın çatısına atmış ve 12 saat sonunda bulunamıyınca adamın alet artık bir işe yaramaz olmuş şimdi o adamın halini düşünelim
Beni hayatta en derinden etkileyecek şeylerden biri budur mutlaka. İnsanın hayatının yıkılması anlamına gelir bu.
Yaşamaya çalışıcam tabiki ama Allah göstermesin 😱😂
Şu an uzulmem ama ileride bu cevabi verdigim icin uzulebilirim. (:
Böyle bir şeyi kimse yaşamak zorunda kalmaz umarım da ben deliririm heralde, aklı şeyinde olan biri değilim ama olsun yani lazım oluyor :D çok yıkılırım ya.
Intihar ederim be olurmu hiç en değerlim o benim :)
çok da üzülmem açıkçası zaten saçma bir organ ellerini atmışken testisleri de kessinler.
onursuz yasayanlari goruyoruz, organsiz da yasanabilir olsa gerek
ha cinsel organ kesilmiş ha kelle ne farkı var ki. ikisi de ölüm
Salata bile kesildiğinde üzülürken biz? Allah korusun.
Ülkenin yarısının beyni gider o zaman :D
Aa süper ya saçların çok cesursun bunu Türkiyede yaptıgın icin ✌👍
Saçlarım doğuştan ben yapmadım :D
Aa ama çok güzel ya
Sağolasın :D
intihar sebebi. cük olmayınca yaşamanın anlamı yok bence.
ilk sen cevapla farzedelim o follugu kaybettin ne yaparsin?
Benim için çok farketmez ya uzulurum ama alisirim sonradan
Hee eletrikli testereyle deneyelim üzerinde istersen 😀
Valla kendimi damdan aşşağı atarım herhalde düşüncesi bile kötü 😞
Nihayet artık sadece aklımızla hareket edeceğiz diye seviniriz heralde :)
Kızım Korkutma yaaa. salatalık güzelmiş ama taze görünüyor. Kilosu kaça ki 😀😀😀. hiç zarar gelmesini istemem penisime o yüzden sünnetsiz ki
Aklima binbir turlu sey geldi lan nasi soru bu allah sorusun hemen kontrol ettim
Belli bir yaştan sonra çok koymaz ama gençken çok etkiler
bu nasıl bir soru lan :D içgüdüsel olarak tek yaşama amacımız üremek...
SalAtAyı kesince içim gitti
Ahah 😂😂
yok yav ben öleyim pipim yaşasın ona razıyım
Ben penisime aşığım😍Onsuz yaşayamam😰
Fotoğraf korku filmi sahnesi gibi :(
Aman kardeş naptin daha milli bile olmadı :-/
Seninkini dikseler üzülür müsün :)
mutluluk çubuğum l. a. n o benim :)
ölmez ama surundurur işte alısırız napalaım
Zaten işemekden baska bı ıse yaramıo kanks
Üzülmeyen yoktur herhalde
Sen daha çok üzülürsün gitti diyr😁
üzülmem keşke kaybolsa
Resim çok açıklayıcı olmuş 😁
Ya pislikmisinnn sennn uğğhh titredim
Düşünsene psikopat birisi seni bağlıyor sonra testislerinin icinki o vicik vicik iki topu makasla kesip kopartiyor sonra penisini ikiye ayiriyor ortadan sonrada hıyar gibi doğruyor
oh :D kanka blöf yapmıştım istediğini yap beni ürkütemezsin :P
Al beni diri diri öldür ya
Birini iki memeni keserse üzülürmüsün :)
Meme kanseri olursam almalari gerekecek ki olabilmesi muhtemel şahsen yeniden yaptirirdim ama o gogus ucu his olmaz
Canım hıyar çekti
allah korusun be...
Secim hakkım olsa , Ölmeyi tercih ederim
O fotoğraf senaryodaki gerilimi ve dramı katletti.
Ay çok kötü ya😂
Sen üzülursen bende üzülür
Tabiki psikopat mısın
Kim üzülmez ki. Düşnmesi bile kötü
Seni kaybedersem daha çok üzülürüm
Dıkılıyo gerı gerı dıkerler
Kesilirse intihar ederim
Offff ayrılsak ölürüz biz 😔
Hayattan zevk akmayiz
foto güldürdü :D
Üzülmezdim
E üzülürüm tabi.
118 18
Ağıt yakarım
Allah korusun
evladım:(
Çok üzülürüm
Düşman Başına
Ağlarım
Kader.
15 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar