9 Çekici (kaslı göğüs diyenlerde dahil)
10 itici
Çıktı.. Bakalım bu kızları ne zmn anlayabilecez ;)
Bence bir erkekte belli olmaması gereken bir şey kadın memesi gibi duruyor
gözükünce hemcinsimden tiksiniyorum
Kaslı bir göğüsde belli olması bir erkek için doğal bir durum olmaz mı?
Diyelim ki itici kızlara göremi hareket edelim şimdi
#Türkerkeği
Kime göre hareket edecez bro... Dünya da 2 cins canlı var... Tüm canlılar çiftlerini etkilemek için gösteriş yapıyor... Maksat soyun devamı ;)
hiç uğraşamam
Kaslı bir gögüs ise çekici fakat kilolu ise tam tersi itici geliyor
Göğüsler kaslı fakat alt göğüs fazla girmediğim için göğüs ucu tam alta inmedi..
Bence kotu ya 😑😑yuvarlak yara bantlarindan yapistir belli olmaz😄
Göğüs kaslıysa?
Bunlari dusunmene gerek yok , kizlar etkilenmek istediği erkekten etkilenir sen ne yaparsan yap kizlar istemezse bir bahane bulur 😄ben zaten kasli erkeklerde görüyorum bu göğüs ucu olayini , bizim kampüste çok var yani onlar fazla kasinti geliyor kas yaptik diye dar tişört giyip meme uclsrina kadar belli ediyorlar , bu kizlardaki abarti yapilmis makyaj gibi duruyor bence. Ama dediğim gibi çok takma kasma kendini 😊
Cevap
5Cevap
Çok hoş bisey değil ama yapacak biseyiniz yok sonuçta
Kaslı bir göğüsde de mi çekici deil?
Itici değil bence yani var oldugu biseyin ispatini goruyorsun dogustan memeliyiz napalim yani 😂
Ula kullanmadığımız şey bizde niye var anlamadım gitti... Olmayaymış bizde ugraşmazdık bu işlerle ;)
Ahahaha 😂 cogu erkegin sordugu soru vardir bir hikmeti demek lazm
Sütyen mi takacaksınız bırakın kalsın öyle beni itmiyor.
Kas yapıp belli olsun die dar giuinenler evet itici
Yukardaki kız cekici dedi.. Siz nası bir varlıksınız hic biriniz birbirinizi tutmuyonuz..
Fazla testosteron uretiminden dolayı ostrejen seviyen artmış olabilir doktora görün Bence.
Testesteron artınca östrojen düşer başkan... Ayrıca östrojen ne kdr cok yağlanırsan o kdr cok artar maalesef ki.. benim boy 182 kilo 78 yani normal gibiyiz.
Tamam işte sorun orda ostrejn erkekte düşük olmalı ama vücut bazen yanlış algılayıp ostrejeni dengelemek için artırıyor Buda meme ucu büyümesine sebeb oluyor. Özellikle testosteron hormonu alan kişilerde sık görülüyor ya da nadir de olsa cinsellik için takviye kimyasal ilaç aliminda.
Eyvallah saol yorumun için 6 aydır bu işin içindeyim. Bunuda senden öğrenmiş olduk eyv..
Bendede aynı durum var kastan dolayı ben rahatsız oluyorum gozukunce ama kızlar beyeniyosa deeamke
Hayir itici degil kesinlille
Emin misin yarın giyecem bak :D rezil olmayak
Bu iyi bir sey bence. Kasli oldugunu belli ediyor tisort darsam ki bana sorarsan ben bir erkekte ozellikla kaslari varsa, kesinlikle sar tisort begeniyorum cok yakisiyor
Dar* 😑
Ben iyi degilim galiba bu nasil yazi yazis ya 😀
çok çekici bence
Yarın giyicem tahirtü inş kötü kötü bakmazlar ;)
İtici değil 😏
Emin misin bak yarın atletsiz giyicem tshirtü XS aldık tshirtü bir oturdu ki anlatama :D
Dalga geçmiyorsundur umarım diğer kızlar pek aynı fikirde değil gibi :D
Dostum manyak mısın itici olur mu hiç
Ta*ak mı geçion bro xD
Kesip atacak mısın?
Bantlamayı düşünüyorum :D
:-D Başka şeyin belli olmasın.
Ora olsun bro sıkıntı yok o bizim herseyimiz yaw :)
:-D
İtici evet
Kaslı bir göğüsde demi itici snce?
Aksine cekici
Bu kızları anlamak zor altta yarısı itici yarısı çekici demiş hangisine güvenelim şimdi... bir erkeğe bir kadın bu soruyu sorsa bütün erkekler çekici diyecektir eminim ;)
Turk kizlari erkekten pek anlamiyor.
Aynn öyle ablacım... Dar tshirte itici diyolar ama daha dün giydim kızların yarısından çoğu ağızları sulanarak baktı... Dedim burdakiler demi bir sıkıntı var yoksa ks dekilerde mi? :D
Ahshshs :))
itici
Neden?
Berbat.
Hic dikkt etmem
Hiç mi rastlamadın yolda :D
Bakmamisim demek :)
Evet
İtici mi yani? Peki biz erkekler kadınlarınkinden tahrik olurken siz oluyor musunuz?
Baya itici.
Sebep?
Çekici
Itici 😄
Kaslı göğüsde bile mi?
İtici tabi
Erkek adamız sonuçta onun belli olması bir tahrik unsuru değildir bence..
Çok çok çok itici
Sebep? Biz kadınlarinkini görünce tahrik oluyoruz sizde de böyle bir durum oluyor mu peki?
Olmuyor
Whay m.. k neyden tahrik oluonuz siz.. Söyleyinde onu yapalım... Kas yapıyoz göğüs ucu begenmionuz traş oluoz sakalsız adammı olur diyonuz olmuyoz çok kıllı diyonuz sacı uzatıoz kız fibi dionuz şekil verioz keko gibi dionuz.. Ula ne yapsak tahrik edemioz sizi illa gidip para verip mi tahrik edek sizi $$$$
Kendiniz olun abi.
Kendimiz olunca da ya ayı oluoz ya öküz ya da odun napak ölek mi... (En iyisi sevap işleyip cennette hurilerle yaşamak olacak başka türlü dünyada ki kızlara yaranamıyacaz ;))
Bence itici
Neden ya? Napalım çift katlı atlet mi giyelim yazın :D
Hos durmuyor bana göre, sende yapisan t-shirt giyinme ama yinede sana kalmis birsey
Degil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar