AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
86Cevap
Onu seven de vardır
Gormeden bısey denmez kı
Fitoraf atsaydim gercsk
güzell güzell araya ip ger bilye yuvarlarsın :D
Normal
Küçük ve ayrık
Kötü değildir
Gayet iyi😀😀
çok çirkin oluyor arası dolgun güzel olmalı
güzel bence sorun olmaz uçları vs güzelse
uçları pembiş
sıkıntı olmaz o zaman hakkını veren birileri var mı o güzelliklerin?
henüz yok evlenince :)
hımm anladım :)
:) evet
çok iyi değil
sağol biliyodum zaten
iyii
En sevdiğimmm😇
iğrenc ak
Büyük ve diske değil
Anlamadım
Göğüslerin büyük dolgun ve dikse sorun olmaz aman kucuk ve sarkiksa olur senin ki nasil
Bu fotodakinin aynısı
Belinnince ise göğüs uçların açık ve belli ise bubdiklik büyüklük ideal sorun olmaz
belim ince kalçam var göğüs yuvarlağı pembe ama pek ucuda yok zamanlar olur mu bilmiyorum aynı fotodaki gibi
yaşın kaç peki?
20..
gögüz uçları resimde güzel
ama emildikçe daha ortaya çıkar seninkine dokunan oldu mu?
Normal bnce
bence güzeller
Güzel seksi
kötü
çokta sorun değil
Ogfff ne emilir
güzel mi yoksa hep böylesin her çeşide
Valla bence guzel ayrik olmasini dert etme eger diri ve dik ise on numara bir gcogsun var
çokta dik sayılmaz normal teşekkürler :)
Ben genelde sizin gibi gogusleri severim. Emmesi yalamasi guzel oluo😛
teşekkür sevindim :)
Detayli konusalimmi:)
?
?,?,!!
en sevdiğim
sahi mi ya :)
eğer aynı böyleyseler terbiyemi bozarım :)
hayır bozma aynısıılar :)
Ayni boyleyseler terbiyemi bozarim dedim zaten. o yuzden yuksek musadenle terbiyemi bozmak istiyorum 😀
en fazla ne diyebilirsin ki yinede bozma. :)
Bimem :) ne diyebilirim acaba? Ama haklisin bozmiim kendimi insan icinde :)
evet sağol çok tatlısın :)
:) sagol. üçünüz içinde ayni şeyi düşünüyodum ben de 😀
:) :) tskler
Senden bisey rica edebilir miyim? Cok minik bisey..
? neyms
Bu soruya yorum yazanlar arasinda kocagöözlükiz diye biri var. ona bagdat in zaten irakta oldugunu soyler misin 😀
@kocagöözlükız Ya sen de yani :D kendi görsün
Gizliyim etiketleyemiyorum 😀😀
Bende :(
Gorusune yorum at 😀 ya da tamam ya. yapmak istemiyosun anlasildi. illa kendimi ifşa edip ben yapicam yani
Yap bişe olmaz :D
Ya olmaz. utanirim 😀 farklı yönlere bakan 80b ciciklerden hoşlandığımı bir ben bir de ayrı yönlere bakan 80b ciciklerin sahibi bilsin isterim 😀
Tabi tabi ama bende biilmiyorum seni :)
Ben de senin kim oldugunu bilmiyorum. tesadufe bak :)
:) Maalesef
Gizli oldugundan olsa gerek 😀
Evet öyle işte :D
😀😀 sanirim sohbetin tıkandığı anlarda kullandığım en büyük silahımi sana karşı kullanmak zorundayım.
Neymis o silah
"e ee? daha daha nasılsın? " :D
İyiyim aslında şöyle böyleyim :/
ne kadar etkili olduğunu gözlerinle gördün işte :D niye öylesin böylesin? niye buruk suratlı emoji yolladın? :)
iste hayatım hep aynı çünkü öyle gerçeği söylemek istedim..
hemen hemen herkesin böyledir zaten :) dert etme. yaş kaç senin?
Sen tahmin bakiyim neye göre dersen konuşmama göre :)
18-24 aralığında olduğunu söyleyebilirim :D bu soruyu sormandan, olduğun yaşın üstünde göründüğünü duymak istediğin çıkarımında bulunarak yaşının 19 olduğu tahmininde bulunuyorum :)
Bilemedin
20
ilk aklımdan geçen oydu ama :)
:) Bilemedin işte bilmem ben onu bunu
:D :D yanılmış olamam.97 doğumlu değil misin?
96.
hangi ay?
Ağustos gününü yerini falan yaziyim mi yeterli mi? :)
hahaha ağustos benim yanılmadığımı ispatlamak için yeterli :D çünkü sen hala 19 yaşındasın :D istersen hesaplayalım :) ağustosta 20 olcaksın.
Geçen ağustosta doğum günümdü kutladık 96 lıyım 2016 dan 1996 yı çıkar bakiyim
özelden mesaj atçak mısın gizliden çıkarsam
Neden atiyim ki :)
hala 19 yaşında olduğunu ordan anlatırsam daha az yüzün kızarır diye düşündüm :D önemli değil. ben burdan da ispat edebilirim bunu :D
Ya 20 i yaşındayım ağustos geldi şurda hatta 21 e giricem neredeyse senin mat. öğretnin kimdi pes
:D matematik öğretmenim yeterince iyiydi :) bak hesaplayalım itersen.. şimdi sen 96 ağustosta doğduğuna göre..97 ağustosta 1 yaşında girmiş olmuyo musun?
İstemiyorum ben ispat 97 li arkdaşlarım 19 yaşındalar ben 20 yim katıksız :)
:D :D eğer 2014 ağustos ayından önce bir bara gitmeye kalkmamışsın anlaşılan :D çünkü eğer gitseydin seni içeri almadıklarında hala 18 yaşını doldurmadığını anlardın :D
Barda işim ne ya :) sen kaç yaşındasın
senin hesaplamana göre mi söyliim kendi hesaplamama göre mi? :D
Benim tabikide :)
senin hesaplamana göre 32 yaşındayım :)
Anladım ondan ısrar ediyosun 1 yaş küçüleceksin illa :D
:D ks ye üye olurken doğru bilgileri girdin mi peki?
Evet :)
peki ks yaşının kaç olduğunu söylüyo şu an? :)
20 :D oldu mu
19 yaşındaki genç bir bayana yalan söylemeyi yakıştıramadım doğrusu :D
İstersen inan napiyim hıh yalancı değilim ben :D
benimkinin 31 olduğunu söylemesinin sebebi ne acaba? moralim bozulmasın diye heralde :D :D
Kesinlikle :)
o zaman burdan onlara sesleniyorum. çok naziksiniz ama benim gerçeği ile problemim yok. :) değiştirirseniz sevirim :D
Çok duydular :) artık değişcek yarın sabahtan itibaren :D
:D :D sen de bir gün benim yaptığım hesaplamanın gerçek olmasını isticeksin :D
Hahaha :D belki ama şu an değil
Evet. tadini cikarmaya bak 😀 cildin de kurudur senin şimdi. hemen kırışır 😀
Sinir bozucu musun zaten şöyle böyleyim diyorum :D
bilmem öyle miyim? 😀 senin de keyfin bir turlu yerine gelmiyo be 19. hep. şöyle böylesin. senin şöyle böyleligin kronik bir hal almis artik. ben ne yapsam boş 😀
Peki sağol üzüldüm böyle demene açıkcası..
E senin yaşlarda hassas olmak dogal bisey 😀 neden uzuldunki?
Kronik falan diyosn
Şakaydi be. asma suratini hemen. niye kronik olsun. sadece bugunlerde biraz şöyle böylesin o kadar 😀gecer yakinda
tamam öyle olsun
😀baristik mi?
Küs değlm
😀sevindin o zmn. e nabion su an?
çok iğrenç
Takilma gayet iyi
Evet çok itici
Küçükler mi?
80 b aynı böyle duruyorlar
Ondan ayrık ama kafaya takılacak bişey değil
Teşekkürlr :)
Harika
? nesi
Arasi acik olmasi
Olmadı bu
aman iyi
kötü
spor yap
Öyle böyle
Ewt kotu
Füze kalkanı gibi 😊
:( :(
Çok hoş
Bu oldu :)
Uçları harikadır 😁😁😁
Uçlarını nasıl seviosun
Tabiki dik
Benim ki çok dik sayılmaz aynı fotodaki gibi
O el değince dikleşir
Yaşayıp görcez :)
Yaşatmak isterdim 😁
Kocamdan bahsettim :)
Evli misin
Gelecekteki kocamdan
Kocandan önce yaşatmak isterdim 😁