şimdi böyle deyince anlamadınız biliyorumda görsellerle anlatıcam :D
bu bitişik oluyor.
bu ayrık oluyor :D

bu bitişik oluyor.

bu ayrık oluyor :D


Bence ayrık ve dik olması daha güzel duruyo tabi bu benim düşüncem aceeba erkekler nasıl düşünüyor?
Sana katılıyorum...
Oda ayrık mı. Benim 4 parmak açık arası. Bence erkekler birleşik severler.
ayrık olucak yapışık sevmiyorum ben dekolte midemi bulandırıyor artık
Cevap
79Cevap
ayrık daha iyi gibi
senin resimdeki bitişikler sütyen zoruyla bitişmiş gibi. gerçekte dolgunluktan bitişik olanlar da güzeldir.
yazdığını anladım ve kararsız kaldım ama onca örnekten seçtiklerin berbat
bunları zor buldum yaa hep açıkta paylaşmışlar foto olarak
Arası ayrık tercıhım daha hıs duruyo zaten bırlesık olunca koku yapıyo nefret edıyorum
+ :)
Yapışık ayrık farketmez meme olsun yeter (Bir Abazan Atasözü )
ikisinin de ayrı bir çekiciliği var doğruya doğru :)
Dik ve sert olsun ayrik ya da ebat onemli deyil
Simdi sen soyle sen testisleri sarkikmi seversin toplumu seversin
Yapışık olanlar sarkık olduğu için öyle görünüyor
Ama ayrık olanlar daha dolgun ve dik oluyor
Bitişik te göğüs arasına gidip gelinir... tercihimdir
Yapisik da iyi hafif ayrikta. Ama kendi bagimsizliklarini ilan edenler cikin
ayrık olanlar daha hoş, ben büyük olmayan göğüslerden hoşlanıyorum
ikiside normal. kişinin vucut yapısına baglı bir durumdur
Erkekler icin fark eden bisey yok nefes alsin yeterli
Bitişik her zaman iyidir arasındaki yapılacak işlemleri düşünürsem
Seninki nasıl
Biraz ayrık olacak yani bir penis kalınlığı kadar anladinmi
İkiside güzel 😄 kahrolsun sütyenler memelere özgürlük.
Yerine göre ikiside iyi, ama bitişik olabiliyor zaten her halükarda :D
Biraz daha açıklayıcı resim var mı 😄tam anlayamadım
Arasına balta sapı koyunca kenarlardan bastırınca balta sapını sıkıştırıyorsa iyidir farketmez
Ayrıkken daha güzel ;)
tabiki bitişik olsun daha sexy ve dolgun gözüküyor
bu arada seninki hangi model.
sanane?
sen nasıl bizim ne hoşumuza gider merak ediyorsan bizimde seninkileri merak etmemiz normal.
olsunda her ikiside güzel olusun
bir fikrim yok. memeler ilgimi çekmiyor :D
Küçük beyaz tenli olsun ayrık bitişik yargilamam
Birincisi inek
Ikincisi kurabiye
Giydigin kiyafetle lakali orjinali ayrik zaten
:D birde bumu çıktı şimdi :D
ayrı olanlar daha arzulu olurmuş derler.
serbest kaldıklarında daha sexy
Görmeden birsey diyemem
Tamamen yapışık olan daha seksi
Haksizmiyim ama bir bayan olarak cevap ver
bir fikrim yok :/
Senin ki nasil
sanane?
Turşu kıracam da
İkisi de güzel. Ama birleştiğindeki çizgi ❤️❤️
kalem durmayacak kanka
yapisik ikizler daha guzel :P
Ayrım mı yapıcaz bide meme memedir asdf
Ya boyle seyler gostermesenee 🙈
Goguslerin kendisi guzel..
Memeden memeye değişir o ya
birleştirilince hoşuma gidiyo
Ne için kulanılacağına bağlı
Ayrım yapmıyorum her çeşidini seviyorum
Songül hanımın memesinden
valla aga şimdi farketmez be :D
bitişik daha iyi sanki :D
Ayrık iyi bence
Ayrık daha sexy.
farketmez ki ayrıksa birlestirirsin birleşikse ayırırsın ne olacak
ayrık daha güzel bence
Songül karlı mı o off kütür kütür oda hee 😂
Ayrık olsun ben bitiştiririm
ayrık olmasa da ayırırız :)
ayrık daha güzel sıkıştırmayın şunları yahu
Ikiside guzel
ayrık. D. d
Birlesik
Ayrık.
Ayrık daha iyi olur süveiç kanalı gibi 😀
bitişik candır
bitişik
ayrık daha güzel
Bitişik
Fark etme z :)
Yapışık :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar