Arkadaşlar sizce göğüsler hafif arası ayrıykenmi daha güzel yoksa tamamen yapışıkmı?

şimdi böyle deyince anlamadınız biliyorumda görsellerle anlatıcam :D
arkadaşlar sizce göğüsler hafif arası ayrıykenmi daha güzel yoksa tamamen yapışıkmı?

bu bitişik oluyor.
Arkadaşlar sizce göğüsler hafif arası ayrıykenmi daha güzel yoksa tamamen yapışıkmı?

bu ayrık oluyor :D
Arkadaşlar sizce göğüsler hafif arası ayrıykenmi daha güzel yoksa tamamen yapışıkmı?
Cevapla