Çok ıslak öpüşmek güzel mi sizce bir insan neden böyle öpüşür vıcık vıcık?

çok ıslak öpüşmek güzel mi sizce bir insan neden böyle öpüşür vıcık vıcık?
Çok ıslak öpüşmek güzel mi sizce bir insan neden böyle öpüşür vıcık vıcık?
Cevapla