Mastürbasyon yapmak bir zorunluluk mu? İnsanlar neden şaşırıyor? Lütfen Bakınn?

Çoğu insan bir beraberliğim olmadığı için ve evlenmeyi de düşünmediğim için cinsel hayatımı sorgulamaya başladı. Mastürbasyon yapıp yapmadığımı sorup duruyolar. Gerçekten bunu yapmayı isticek kadar bişi hissetmediğimi söyleyince de şaşırıyolar. Ama gerçekten seks ya da mastürbasyon yapmak aklıma gelmiyo. Sadece prno izlediğim dönemlerde uyarıldığımı hissediyorum ve yapıyorum. O da çok nadiren olan bişi ki artık onu da yapmıyorum. Hiç içimden gelmiyo o abuk videoları izlemek. Ama onun dışında durduk yere mast eğilimim hiç olmadı. Bu garip bir durum mu? İnsan beynini bu konularla meşgul edip kendini uyarmadıkça mast isteği doğar mı ki? Niye insanlar nasıl dayanıyosun diyip duruyo? Bende mi bir sıkıntı var? Yoksa onlar mı kuduruk?
Mastürbasyon yapmak bir zorunluluk mu? İnsanlar neden şaşırıyor? Lütfen Bakınn?
Cevapla