Saf kalpliyim iyi niyetliyim diye kimse beni sevmiyor?

Evet arkadaşlar bu zamana kadar hep bu özelliğimle kaybettiğimi düşünüyorum, kimse beni sevmiyor yakın arkadaşı olarak görüyor onlarla da hep ders için mesajlaşıyorum. Ama kötü bir insan olmak gerekiyormuş. Hep merhamet sadakat bir yere kadar, kızların bile derdi para ve seks. Siz olsanız, sizi çok seven saf kalpli ve masum birini tercih edermiydiniz yoksa onu aldatır mıydınız? Sizce bu özelliğim cidden kötü mü?
Saf kalpliyim iyi niyetliyim diye kimse beni sevmiyor?
Cevapla