Biyoloji dersleriniz nasıl geçti lise zamanında?

Cinsellik hakkında neler Öğrendiniz ? Utandınizmi? Başkalarıyla dalga geçtinizmi? Hocanız size herşeyi Öğretti mi yoksa detaylara girilmedimi ?
Güncellemeler
+1 yıl
Ayip oldugu icin evet anlatilmiyo dogru ama aslinda onemli birsey degilmi...hastaliklar, korunma yontemleri filan, hamile kalmak, filan ..
Güncellemeler
+1 yıl
Ayipsa kizlarla erkeklere o dersi ayri verip kizlara bayan erkeklerede erkek hoca olsa daha iyi. benim dusuncem :)
Biyoloji dersleriniz nasıl geçti lise zamanında?
Cevapla