Yatakta kucaktamı sandalyede kucaktamı tercıhınız?

Yatakta erkek otururken veya uzanırken kadının kucaga gelmesı mı yoksa ıkısıde sandalyede otururken kadının ayakları yere gelecek sekılde kucaga gelmesını mı tercıh edıyorsunuz? :) bence sandalye cunku ayaklar yere bastırılınca daha ıyı tempo tutabılıyorum hem elım esımın boyun omuz bolgesınde oluyor rahat opebılıyorum :) yataktayken daha yavas oluyorum ;)
Yatakta kucaktamı sandalyede kucaktamı tercıhınız?
Cevapla