Kızlar ilişkiye girdiğiniz insanla ayrılınca pişman oldunuz mu?

Çok sevdiğiniz bir adamla ilişkiye girdikten sonra ayrıldınız yaptığınızdan pişman oldunuz mu? Başkası beni nasıl alıcak düşüncesine girdiniz mi? Naptınız ne hissettiniz?
Kızlar ilişkiye girdiğiniz insanla ayrılınca pişman oldunuz mu?
Cevapla