İlk sevgilim. 3 yıl cıktk. Ben ondan önce öpüşmeyi bilmiyodm ilk kz onnla öpştm ve beni sürekli seni seviyorm istyrm baskasına gtmek istemiyorm. Bu aclıgımı sevdiğimle gidermeliyim dyodu. Ben onu cok sevdiğim için kaybetmemek için orali kabul ettm. Ve ben ona yaptım oda bana. Tabi bir yıldr bnu yapıyorz. Sizce benddn sogumusmudur? Hakkımda kötü dşünüyomudur? Çok üzülüyorm öyle yük oluyor ki bu omzlarıma. Sırf bnları yasadım diye cogu seyini affediyorum sabrediyorm napacam blmiıyorm. ( lütfen yargılamadan yorum yapın) ve su an ayrılma aşamasındayz
Güncellemeler
+1 yıl
Yani erkekler siz olsanız sogurmuydnz? Yda basına böyle bsey gelen kız var mı
Sevgilimle şu aralar limoniyiz. Sevgilimle oral ilişki yaşadık ben ona yaptım oda bana. Benden soğumus mudur?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kim kime ne yaptı dedin
Ben ona oda bana
Ne güzel 😉
Severse soğumaz
Blmiyorum ya