Arkadaşlar küçükken bilmiyordum ve kizligimi kendi elimle bozdum galiba. Ilerde bu bana sıkıntı olur mu?

Kan gelmişti arkadan ama bozuldu mu bilmiyorum. adet oldum sanmıştım şimdi anlıyorum.. ilerde bu bana çok sıkıntı vericekmis gibi düşünüyorum ve çok pişmanım? Ne düşünüyorsunuz?
Arkadaşlar küçükken bilmiyordum ve kizligimi kendi elimle bozdum galiba. Ilerde bu bana sıkıntı olur mu?
Cevapla