Sevgilimle kavga ettim sinirden arkadaşıyla yattım napmalıyım :( ?

Gerçekten beni çok sinir etti , bende en yakın arkadaşıyla yattım bir anda oldu zaten herşey , pişman değilim aslında beni çok sinirlendirdi. Ona söylesemmi bu durumu? Ben söylemiyim öyle kapansın gitsin diyorum? Napiyim?
Sevgilimle kavga ettim sinirden arkadaşıyla yattım napmalıyım :( ?
Cevapla