Sevgilim spora gidiyor diye kavga çıkarttım? Abarttığımı düşünen geniş var mı?

Ya yaşadığım travmalardan mı bilmiyorum ben kim olursa olsun erkeklere zerre güvenmiyorum. Yok yani en aşığı bile bakar eder kızlarla flörtleşir çapkın abaza geliyor. Sevgilimde öyle geliyor çünkü o da bir erkek. Tamam çok aşık olabilir. Mac Fit'e yazılmış ama nasıl neler diyorum çocuğa varya gittiğine pişman ettirdim. Spora gitmesi gerekti tamam eyvallah. Ama karma orası. Zaten akşam gidiyor. 9 10 11 arası. Benim bulundugum saatte erkek bile çok azdı diyor. Kızlar pilates bölümü orası ayrı ben diyor ağırlıktayım bir de koşu bantları ortak diyor. Yani umrumda değil erkekler için olan spor yerleri yok mu? Ne işi var ya kızlarla aynı yerde spor mu yapılırmış? Bu ne rahatlık kardeşim yemin ediyorum orayı hepsinin başına yıkarım.
Sevgilim spora gidiyor diye kavga çıkarttım? Abarttığımı düşünen geniş var mı?
Cevapla