Sevgilim şeyim kalkıyor diye benimle az vakit geçiriyor neden?

Neden böyle bir şey için konuşamıyoruz ki onunla yani şeyi kalkıyormuş kötü oluyormuş o yüzden çok konuşmayalım diyor ve her seferinde az vakit geçiriyoruz... Ne yapayım ben kalkıyorsa yani ben onunla vakit geçirmek daha fazla konuşmak istiyorum ama o bunu bahane ederek kısa kesiyor hep yani sonuçta namaz falan kılması gerekiyor her dakka banyoya giremez ama çok çok az konuşuyoruz ve ben bu öyle olacak diye az konuşmaya tahammül etmelimiyim? ben daha fazla konuşmak istiyorum onunla ne yapmalıyım
Sevgilim şeyim kalkıyor diye benimle az vakit geçiriyor neden?
Cevapla