Sizce bu normal mi? 

Bu oğlan biraz fazla takmış ama çok yakışıklı.
Çok erkeksi değil mi ya?


Bu oğlan biraz fazla takmış ama çok yakışıklı.
Çok erkeksi değil mi ya?


bende ki kası burada bile göremezsin bu bir
erkek adam kolye mi takar bu da iki.
Üf bir git. Senden erkek olsa nolur
Kaslı erkeğe her şey olur. Kolye tabi daha bir tarz yapıyor.
kolye mühim değil kas olsun yeter
Cevap
20Cevap
kolye ne alaka, dövmeli kızların daha rahat sevişmesi gibi bir şey mi?
Erkeksi geliyor böyle dikkati kaslar üzerine çekiyor.
Bilmiyorum vücudum bu çocuklara benziyor ama hiç takmadım kolye ama düşünüyorum almayı
biraz göğüs bölgesi açık olan t-shirtlerle yakışıyor
Normal niye olmasinki sonucta karsi cinsiz bende iri ve diri goguslululer dikkatimi çeker
imkanı yok kolye takmam hiç sevmediğim bir aksesuar
itici bencede normal deri kolye falan güzel oluyorda rapçiler gibi kalın zincir takanı sevmiyorum
Senin tarzinda o iste
Bende kolye takiyom ama bu elemanlar kadar kasli degilim napcaz
Olmaz o işte :(
Kiloma göre kasliyim bunlar iri baya 😂
Siz kizlarinda ne istedigi belli olmuyor hocam
haha azgın şey seni :D
kas tamamda kolye ayrı bir durum
Ben kızlara yorum yaparım, erkeğim ben
Kaslıyım kolye takmam :)
erkeksi
olabılır herkes farkılı
Sanki beni tarif ediyorsun :)
görmek ister misin kaslarımı?
Zevk meselesi
Top gibi hele 2.
Kıskanç.
Değil
kezo kıro :D
Kıskanç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar