Kadınlar bekaretinş kaybettiği erkeğe bağlanır mı?

Günlerdir aklımda bir soru. Yakın kız arkadaşım, cok tipi ve huyu huyuna uygun olmayan bir erkekle sevişti. Bekaretini kaybetti. Bu olaydan sonra ona bağlandığını, kopamadığını, söyledi. Aşık değil, sevmiyor oda cok belli ama acıklayamadığı bir durum bu. Kendisi bekaretini vermesine yüklüyor bu bağlanmayı. Gerçekten böyle bir durum var mı yoksa tamamen uydurma mıdır? İnsan bekaretini kaybettiği kişiye delicesine bağlanır mı?
Kadınlar bekaretinş kaybettiği erkeğe bağlanır mı?
Cevapla