Sevgilim azdıgında ne yapabilirim?


Sevgilim azdiginda ne yapabilirim

Birkac gündür garip davraniyodu bende üstüne gitmedim. Bugün öyle günaydin seni alip kahvaltiya gitmeyi düsünüyodum ama macim var malesef filan dedi. Bende sasirdim birkac gündür soguk davraniyodu ne oldugunu sordum bu da erkek seyleri bir gün anlarsin dedi söylemedi üsteledim o da -erkeklerin ihtiyaclari vardir her ay 2-3 gün sinirim bozuluyo dedi. Önceden de bu konuyu konusmustuk öyle bir kiz olmadigimi da biliyo. Ama korkuyorum da üstüme atlar diye. Yapabilicegim bisey var mi?

Ayy bugun de telefonda konusuyoduk gel yanima beraber yatalim dedi bende hep yatiyo diye cok sıkıcısın dedim benimle yatmak mı sıkıcı dedi, bende yatmak sıkıcı dedim sen gel ben sana göstericem yatmayı dedi ayyyy ben öyle demek istememiştim ama
Sevgilim azdıgında ne yapabilirim?
Cevapla