Olur olmadık yerlerde kendinizi tutamadığınız oldu mu?

Bugün metrobüsteydik sevgilimle ve tıklım tıklımdı tutunacak yer yoktu bende beline sarıldım. Ve inanılmaz tahrik oldum. E metrobüste hareket ediyo tabi hareket edince de değiyodu bende kendimi tutamadım belinden tutup bastırdım bildiğiniz dayadım yani o da anladı sanırım boynuma öpücükler kondurdu ben inlemeye başlamayayım mı bir de o da gülümsedi beni öpmeye devam etti kısacası ayaküstü boşaldım yani. Buna benzer bir şey yaşayan var mı aranızda?
Güncellemeler
+1 yıl
yahu inledim derken ortalığı yıkmadım heralde çocuğun kulağına sessiz sessiz işte anlayın
Olur olmadık yerlerde kendinizi tutamadığınız oldu mu?
Cevapla