Sevgilimle ilişkiye girdik benim psikolojim bozuldu ama onda hiçbişey yok ben mutsuz o mutlu nerde adalet?

Ben sevgilimle ilişkiye girdim kızlıgım bozuldu eğer ayrılırsak o hayatına yine mutlu mesut devam etcek ama ben edemiycem o tekrar sevgili bulabilcek ama ben bulamıycam bulsamda ilişkimiz güzel olmuycak çünkü bakire değilim saklayamamda neysem söylerim ama o sevgilisine bakir değilim desede kızın umrunda olmuycak büyük ihtimal ben diyince terkedilcem or. spu damgası yiycem nerde adalet yabancı br ülkede yaşamak isterdim sırf bu durum için veyada ölmek istiyorum ciddi ciddi
Güncellemeler
+1 yıl
Kullanıp atar öyle demişsiniz sanki ayrılmışız gibi ama öyle bişey yok çok seviyo çok değer veriyo ilişkiye gireli bir yıl oldu hala ilk günkü gibi arayıp mesaj atar yine saatlerce konusuruz telefonda ilişkiye girdikten sonra tam tersi oldu dahada çok ilgilenmeye basladı onunda ilkiydi benim korkum eğer ayrılırsak bundan sonra ne yapacagım
Güncellemeler
+1 yıl
...
Sevgilimle ilişkiye girdik benim psikolojim bozuldu ama onda hiçbişey yok ben mutsuz o mutlu nerde adalet?
Cevapla