Karşı komşumuz (evli, çocuklu) neden bana böyle hitap ediyor?

Arkadaşlar karşı komşumuz H abla 42 yaşında evli 2 çocuklu türbanlı ve yaklaşık 9 yıldır komşuyuz. Arada bakkala falan yollar cocuklari ufak oldugundan ve bana ismimle degilde aşkim tatlim bebegim diya hitap ediyor ve kocasi evde yokken surekli bize çay içmeye geliyor o sirada odama felan kapimi calmadan giriyor başı açık hemde. Sizce yavsyormu yoksa çocuğu gibi gordugunden samimiyettenmi anlayamadim yaa ama ben gercekten abla olarak goruyorum :/
Karşı komşumuz (evli, çocuklu) neden bana böyle hitap ediyor?
Cevapla