Türk bir rapçi ile sevgili olmak üzereyiz ama kendisi biraz soğuk bir yapıda. Hiç başlamadan bitirsem mi sizce?

Herkesin tanıdığı türk bir rapçi ile takılıyorum bu aralar. Daha doğrusu takılmaktan ziyade sevgili olmak istediğin söyledi bende biraz daha tanıyalım birbirimizi dedim. Çok iyi, çok tatlı ama biraz soğuk bir adam. Yani bana karşı güzel davranıyor sürekli arar sorar, her akşam uğrar bana ama ne bileyim bir soğuk tavrı var. Benden mi kaynaklı diye düşünüyorum. Sizce bunu ona sorsam mı? Bu akşam yine benimle kalacak. Aramızda da daha cinsellik olmadı. Sadece öpüştük. Yoksa bitirsem mi direk olarak?
Türk bir rapçi ile sevgili olmak üzereyiz ama kendisi biraz soğuk bir yapıda. Hiç başlamadan bitirsem mi sizce?
Cevapla