Vajinada şekil nasıl olmalı acilll? dış dudak mı büyük olmalı iç dudak mı işlev olarak?

ben görsel olaarak tek çizgileri hoş buluyorum ama görsel olarak tabi işlev olarak oralda ağza bişey gelmediği için işlev olarak eksi diyorum erkek olsam iç dudağı hafif iri şekilde olsun istterdim sizce hangisi? kızlarımızın genelde işe yaramayan dış dudağı daha büyük ve bazılarının içi bildiğin içeriye gizlenmiş hiç hoş gelmiyor bana. çok sarkık olanlarda hoş değil tabi hafif taşacak iri olacak ooo bben bile kötü oldum :D sizce iç mi büyük olmalı dışmı
Vajinada şekil nasıl olmalı acilll? dış dudak mı büyük olmalı iç dudak mı işlev olarak?
Cevapla