Yol kenarında araba sevişmek moda mı oldu? Yoksa fantazi mi?

polis de bişey demiyor sanırım. bu sıralar en çok rastladıgım sey evıme gıderken yolun kenarı resmen her aksam 4 5 araba oluyor. evım sehrın hemen cıkısında sakın bır sıte ıcınde sıte yolundakı vırajlarda bırer arabalık emnıyet yolu var oraya park etmısler sehırı seyrederek sevısıyolar. sabah durudm baktım yerler pecete ısalk mendıl bıra sısesı*kutusu ve ıprezervatıf paketı dolu? bu heyecan mı _ moda mı? ne ayak yanı anlamadım polsı aradım bakıyoruz devrıye atıyor ekıplerımız dedıler
Güncellemeler
+1 yıl
gene pazar sabahı aksamadan kalmsılar arabada uyumuslar
Yol kenarında araba sevişmek moda mı oldu? Yoksa fantazi mi?
Cevapla