Bu sapık hangi kafayı yaşıyor? Neden bu sitede bu kadar sapık var?


Bu sapık hangi kafayı yaşıyor? Neden bu sitede bu kadar sapık var?


Bıktım artık bunlardan yeter artık mesaj kutumu kapatmayı düşünüyorum. Yoroldum bunları engellemekten.
Bu sapık hangi kafayı yaşıyor? Neden bu sitede bu kadar sapık var?
Cevapla