
Bıktım artık bunlardan yeter artık mesaj kutumu kapatmayı düşünüyorum. Yoroldum bunları engellemekten.

ya böyle serefsiz adi sapik herifler yüzünden tum erkekler ne duruma düştü yazik soyleyecek birsey bulamıyorum olum sizin ananiz baciniz yok mu azicik adam olun lan böyle mesaj yazmakta neymiş insan gibi davranin abazaysanizda gidin kerhaneye buralarda sizin gibilerin isi yok.
valla bu siteden geliyorsa mesajlar yalan söylüyosun gelmez gizli kullanıcısın, sana bişiy söyleyimmi. bence burada sapıklar arasında sen başı cekersin, duygularını bastırmış hayal gücün poktan bu arada ama yazdığın yazı ve fantaziyi başkasına maletme
güldmmm :D yani helal olsun cidden bilerek mi okutuyorsun insanlara mesajları :D :D başını okudum devamını okumaya gerek bulmadım :D bunu daha yeni mi öğrendin sapıkların olduğunu :D :D olsun geç olsun güç olmasın :D
sende bir gün bizler gibi mesaj kutunu kapatmayı öğrenecektin :) işte o gün geldi çattı hadi kapat
Cevap
41Cevap
Mesaj kutunuzu kapatmak neden zor geliyor?
Alt tarafı ayarlara girip kapatacaksın.
Seni takip etmeyen ama konuştuğun bir kullanıcıya sen mesaj atarsan o sana geri dönebilir aklında bulunsun.
Denyo bulmuş bir yerden kopi yapmış 😀😀😀
Lan bunlar yüzünden kızlar mesajlarımıza cevap vermıyor
Rezillik ya. Hakkaten mide bulandırıcı. Bunlar "erkeğim" diye geziyor.
Sana neden bunu atmış ki? bir açıklama yaptı mı azgın oğlan?
Ben durup dururken niye kıllandım bu durumdan. Mesaj kutunu kapat.
Sözde kafaların yer değiştirmesinden kaynaklanan bir problem yukarıdakini kullanmak yerine aşagıdakini beyin zanneden zihniyetler malesef.
Bu nasil mesaj ya bende ayakkarinizi yalayabilirmiyim diyene sapik demisdim neler varmis.😨
Fantazi dünyası geniş bir arkadaşmış. İstemiyorsan engellersin kuzum :)
bu mesaj durduk yerdemi geldi sana yani öyle pat diye de yazılmaz ki bu
Mavi font nerde var bu sitede yahu ya yeni teknik gelistirdinizde bizimmi haberimiz yok
Kim oldugunu da yaz ki, kulliyen sikayet edelim kapatsinlar hesabini
cidden cevap alacağını düşünüp bunu üşenmeden yazmış ya helal olsun
burada sorular sorular bu duruma getiriyr die dşünüyorm
Komik:)) bunu isteyen bayan ya da faik abilerde var unutmadan belirteyimdee
Kapat tabi birde kulun kölen olayım mesaj lari gonderiyorlarmis sanada geldimi merak ettim 😀
kapatmayı düşünüyorsan bu mesjları istiyorsun demektir sdüşünme yap
bu site bu kadar kalabalıkmı ki ya mesaj kutusuna girme bence moralin bozulmaz böylece
Oha 90'lı yılların p*rno dergileri gibi fantezi yazmış adam
Vitrin mankeni ile olan macerasını anlatmış.
Hayal dünyası iste bir umut evet dersin diye bekliyorlar
Bulvar gazetesi okuyan ergen fantezisi :D
bunu paylaştığına göre sende sapıksın tatlım...
31yaşında bir malak yapıyor bunu.
offf boyle aptallar yuzunden
Kapat zaten kapatmaman mantıksız
Hayal ediyor. Etmesin mi
Seninde gönlün var gibi gibi :)
:D wow coşmuş elaman he yaw he
bonzai kafasıyla nete giriyor
Bu ks nin mesaj kutusu değil yeme bizi 😉
Siteye sms onayi ile üye olunsun bence
Aha bir mal daha =)
neden bukadar skldinki okuma engelle gitsin
Yazışma nin başı nerde acaba
bunun linkini mi atmış
Mesaj kutunu kapat en iysi
hahahahah yuh artık:D
İyi de niye paylaşıyorsun😒
Hhahahahahahaha hayaller paris hayatlar ks
niye gizliyon ya ifşa et namussuzu hekez görsn iti
englle engelle kimse kalmaz sanirim
sen kendin uydurmuşundur
doktor bu ne !
valla ben kapattım kurtuldum sende kurtul nedım kapat o kadar zormu !
kusasım var ıyy
hhahha çok iyi ya
Yuh be ulann
Bir kafa yaşar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar