Hiç Milli Olmadım Nasıl Olurum Ne Önerirsiniz Herkese +1 ?

Arkadaşlar yaş 18 Hiç Sevgilim Yok Kimse Bakmıyor Tipime Yani Ağır Yokluktayım ve Bu Dönemde Çok Azgın Bir Abaza Oldum Ayak Bİle Görsem Hemen Boşalırım o derece Yokluktayım Acaba Ne Önerirsiniz :Bana Nasıl Milli Olurum Evlen DEmeyin Kimse Almaz Beni Yardımcı Olun Tipim Ofsayt Bu arada Yardımcı Olun ARkadaşlar Nasıl Milli Olcam ben
Hiç Milli Olmadım Nasıl Olurum Ne Önerirsiniz Herkese +1 ?
Cevapla