Sınıfta kız öğrencim beni taciz etti. Başım belaya girer mi?

Dersane öğretmeniyim. Bu akşam sınıfta 5-6 öğrenci vardı. Ders bitince isteyenlerle soru çözebileceğimizi söyledim. 2 kişi kaldı. Birkaç soru çözdük. Biri iyi akşamlar diyip ayrıldı, kız olan da hocam birkaç sorum vardı diyip testlerini çıkardı. Sınıfta hatta katta kimse kalmamıştı galiba. Birkaç dk sonra soruyu çözerken kucağıma oturdu. Fermuarımı açıp dokundu, dudaklarımı öptü. İttim filan ama çok bişey de yapamadım.

Kime anlatsam inanmaz, başımın belaya girmesinden çok korkuyorum. Ya işsiz kalırsam :(
Sınıfta kız öğrencim beni taciz etti. Başım belaya girer mi?
Cevapla