Sevgilimle kiyafet uzerinden sevistik, cok pisman olup ayrildim?

Ben kendimi kaybettim kucagina ciktim ve gel git yaptim. Kiyafet uzerinden. Daha 2. Haftamizdi. Eve gidince cok pisman oldum ve ayrilmak istedigimi soyledim. Cunku cok utandim. Oda ben bir daha senin sacinin teline bile tutunmam lutfen ayrilmayalim şu an paramparca ettin beni. ilk defa ağliyorum yazdi.
Sizce barismali miyim?
Sevgilimle kiyafet uzerinden sevistik, cok pisman olup ayrildim?
Cevapla