Neden bazı erkekler sekste iyi bazıları kötü olur?

bundan 4-5 sene önceydi . brinle tanıştım . benle sevişmek istedi . bende kabul ettim . hiç hoşlanmamıştım böle kıllı göbekli bir tipti .sonra bir evde buluştuk . adam evliydi . biliyordum ama yinede buluştum . sonra sevişmeye başladık . soyunduk vs . öpüştük . yatağa uzandık . arkadan yapmak istedi yapmadım . sonra yüzeysel seviştik iki kere . defalarca orgazm oldum . resmen uçtum . şeyi kocamandı . almak istedim içeriye ama bakireydim . sonra başka sevgilimde oldu onlada yaptık ama ilki gibi zevk almadım .ikinci adam kariyerli hoş bir tipi vardı . ona rağmen orgazm olmadım . cinselliğiyle övünürdü ama ilki kadar iyi olmadı . sizce her erkek aynı değilmi?neden bazı erkekler sekste bu kadar iyi olur ?
Neden bazı erkekler sekste iyi bazıları kötü olur?
Cevapla