Gerdekte heyecan yapmak istemiyorum ön sevişme yapalım dedi.
Benden daha ateşli çıktı.
Sizce kabul etsem mi? Gerdeğe mi saklasak birbirimizi?
Benden daha ateşli çıktı.
Sizce kabul etsem mi? Gerdeğe mi saklasak birbirimizi?
Senin nisanlin Türbani cikartsin, mini etek, altinada don giymesin!!
Neden özelini, birde TÜRBANLI diye birde üstüne basa basa burada sacma bir soruyla baglayarak sunma ihityaci duydun?
Türbanli nisanlim diyerek aslinda olmayan nisanlini burada Türbanli bayanlari karalamak, zan altinda birakmak amacli olmasin?
Diger cevaplara verdigin cevaplardan senin amacinin sadece TÜRBANLI bayanlari zan altindan birakmak oldugu anlasiliyor...
Kızla evlenmeyi düşünüyorsan ufak tefek şeyler olabilir. Ama sizi görenler olursa dedikodu olur kız için ve hiçbirşey yapmasanız bile kızla evlenmeden şunu bunu yapıyodu diye yapmadığınız şeyleride ekleyerek yalan uydurabilirler. Benim görüşüm az sabredin zaten nişanlısınız.
Bunu buraya yazıp tüm tesettürlüleri bir kere daha zan altında bıraktığın için tebrikler
Ne alaka be
Çok pardon yanlışlıkla eksiledim.. seninle aynı fikirdeyim tamamen
Teşekkürler sorun değil 😊 alakasını anlamayacak kadar çalışmıyo mu kafan tesettürlülerin ruhu kaşar diyolar senin gibilerin soruları yüzünden sen de aynen demişsin.. bir şey demiyorum Allah soracak hesabını 😄
Cevap
15Cevap
yazık bir de ciddi ciddi cevap veren var şuna, ks sazan dolu... bu tip sorularla amacınızın sadece tesettürü karalamak olduğu ortada, kusura bakma zeki insanlar senin bu ucuz oltana düşmez. haddini bil ve az ötede oyna !
sevismeden oteye gitme sakin yap ama digerini gerdege sakla imzayi atmadan verme
Türbanlı olunca nefis olmuyor mu
Mal mal soru soruyosunuz yaa
Niye türbanlı olduğunu vurguluyorsun ki sadece nişanlım yaz ne değişiyor
Üstü minare altı kerane olmuş seninki.
İnanmazsın 5 vakit namaz kılıyor
O zaman yapamamalısınız !
Bende kılıyorum
Bizimde aklımızdan öyle geçmiyo mu
Şeytanın oyununa gelmeyin..
bu türbanlıların ruhu kaşşşar
Aynen ya
@ixedos kaşar seviyor demekki
@ixedos bu arkadaş yalan söylese bile ben şahit oldum.
Kuran okuyan kapalı dinine bağlı muhafazakar bir ailenin kızıyla çıktım.
İlişki ilerledi ve seks konusunda ki fantezilerini bir bilsen aklın gider.
Yani genelleme yaptım biliyorum ama ne yazık ki durum bu dinin ve ailenin ya da toplumun verdiği baskı ile bilinç altına işlenmiş ve bastırılmış duygular ve hisler bir yerden sonra patlar.
O nedenle olacak ki arap toplumlarında yani islamin yaygın ve baskın olan toplumlarda
Gizlice yasanan ikili ve grup ilişkiler ahlaksızlık boyutunu aşmakta ve sınırsız fanteziler eşliğinde toplumdan gizli; gay, lezbiyen gibi ilişkilerde yaşanmakta olup ve bu grup ilişkiye kadar ilerliyor.
Bu tur ilişkilere yani yasak ve dine uymayan cinsevi münasebetler, şeriat kanunlarına göre agir cezalandırılır.
Bu ceza ölüm cezasına çarptırılır.
@ixedos islam bağlayın başınıza diyor ml
@ixedos sonuçta verilen detayda uygun olan sıfatı yapıştırdım kardeş.
kendi iç dunyası olan ruhi yanı pekte uslu değil.
@ixedos buna sen mi karar verdin uzatma dostum gereken herşeyi yazdım bys
@ixedos beynin almıyor galiba hepsini tekrar oku
Dikkat et sevişirken adet gununde birleşip senle adet gunu ayagına senın oldum falan demesın bakire olmayabılır herşeyi dusun sor sorgula
Soruna denk geldim eger bu dogruysa buyuk gevseksin hocam nisanlim diyorsun kullandigin kelimeye bak
kaç defafa analdan vermiştir belki o genelde türbanlılar böyle :D namuslu olurlar sonra.. hahaha :D
şaşıracak ne var açıktaki vajinanın aynısından kapalıdada war :)
Aynen tatlım :)
gaymısın bu tatlım
bu ne talım kelimesi olacaktı
trol soru kız sana öyle diyecek sende yapmadan duracaksın
Tesettür gerçekten sadece kapanmak değil işte.
Maalesefff😕
Birşey demiyorum günaha gircem. Tesettürlü bir insan evlenmeden nasıl düşünür ilişkiyi. Eğer kızım olursa işim çok zor.
Bence hiç bekleme kardeşim yapın derim
kız olduğuna emin misin?
Onu görücez
nedne çok sasrdn ondan bklmyodn glba
Evet ilk kez o konusunu açtı
Evet gün boyu hiç konuşamamıştık. Akiam birden öyle mesaj attı. İzin günümde belki bişeyler yaparız dedim. Sence ne yapsak? Kararsızım
Konuştuk işte dedim ya. Birşeyler yaparız dedim izinli günümde. Ne yapacağımı bilmiyorum
Hiç konuşmamıştık ama demekki öyle biri. Ne istesem yapar mı sence
Saçmalama yaşamamıştır
Yaşamaz ya. Kadın türbanlı
Bu konuda saf olmadığımı düşünüyorum. Ama hiçbişey yaşamadım dedi
Soğumada yapınca sonra :D
Kapalılar daha fena açıklardan.
:) kendinde iş yok kızda napsın gel demiş işte :D
Türbanlı diyince daha dikkat çekti
Yapmasanız daha iyi
Yaparsak?
Yakışmaz !
Tercih senin.
yapuştur gitsin :P
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar