"Sıkıldım" yerine "sikildim" yazan kızlar acaba iş mi atıyor?

"ı" ile "i" arasında çok büyük anlam farkları olduğunu anlamıyorlar mı? yoksa niyet mi başka?
Güncellemeler
+1 yıl
aynı şekilde erkek : " bugun biraz fazla iş geldi canım çok sikistim " dese mesela? Veya "seni daha fazla sikmk istemiyorum zaten iyice yaşlandın" yazsa? ilk yorumunuz ne yönde olur? (bu örnekler daha çoğaltılabilir tabi )
"Sıkıldım" yerine "sikildim" yazan kızlar acaba iş mi atıyor?
Cevapla