Patronum elimi tuttu sarıldı ne yapacağımı şaşırdım geri ittim. işi bırakmalı mıyım?

patronum durduk yere elimi tuttu anıden sarıldı elimi kalbine götürdü ne yapacağımı şaşırdım geri ittim. ben rahatsız oldugumu belırttım ve yanından uzaklaştım özür diledi sonra tekrar sarılmaya çalıştı bunun doğru olmadıgını söyledım ve konuşarak uzak tutmaya çalıştım. anlık oldugunu ve uzun zamandır kımseye sarılmadıgını , kötü bir niyeti olmadıgını vb anlattı. elimi tekrar tuttu elımı çektım. iş yerinde başka kımse yoktu o sırada bırde. tam tanımıyorum ama kötü biri değil saldırmadı rahatsız oldugumu söyeleyınce bıraktı ama korktum yine de ve işi bırakmalı mıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
bide aylığımı almadım işi bıraktığım takdirde nasıl alacam
Patronum elimi tuttu sarıldı ne yapacağımı şaşırdım geri ittim. işi bırakmalı mıyım?
Cevapla